מתקפה כוללת על ליברמן בעקבות חשיפת הפטורים

בעקבות חשיפת עיתון 'הארץ', על הפטורים והדיחויים שנתן ליברמן כשר ביטחון לחרדים רבים מהקהילות השונות, כאשר מי שהיה אחראי על כך בפועל הוא יועצו לשעבר, זכה ליברמן הבוקר לביקורת חריפה מחברי כנסת רבים ממפלגות שונות

בעקבות חשיפת עיתון 'הארץ', על הפטורים והדיחויים שנתן ליברמן כשר ביטחון לחרדים רבים מהקהילות השונות, כאשר מי שהיה אחראי על כך בפועל הוא יועצו לשעבר, זכה ליברמן הבוקר לביקורת חריפה מחברי כנסת רבים ממפלגות שונות.

חברת הכנסת מרב מיכאלי בתגובה לתחקיר "הארץ" על פטורים לחרדים שסיפקה לשכת שר הביטחון בתקופתו של ליברמן: ‏"ליברלי" שמתנגד לכל זכות לקהילה הגאה, "חילוני" ששותף לכספים הקואליציונים לישיבות ועכשיו "לוחם חוק הגיוס" שלפי תחקיר הארץ מפנק בפטורים לחרדים. הרבה עבודה עושה ליברמן, בעיניים.

ח"כ יעקב אשר התייחס בערוץ הכנסת לתחקיר ואמר "מערכת היחסים שלנו עם ליברמן בעבר, היתה מצוינת וטבעי שיהיו פניות. בשני סיבובי הבחירות האחרונים הפכנו להיות כלי במשחק שלו, זה כבר מוגזם, שואלים אותו על המצב הבטחוני הוא מדבר על החרדים, שואלים על שלום הוא עונה חרדים, בנושא הכלכלי חרדים. זה עבר את הגבול הסביר והציבור בקלפי צריך לשפוט".

ח״כ משה אבוטבול הגיב על התחקיר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ – בתקופות שהיה משתלם לליברמן, הוא סגר עסקאות עם החרדים, ושם כיפה ושטריימל כדי להשיג את המטרות. והיום כשהוא לא בכותרות הוא מנסה לרכב על החרדים כדי לעלות לשיח".

ח"כ יעקב מרגי התייחס בגל"צ לתחקיר ואמר "אותו ליברמן, שהצהיר כי לא הקים ממשלה עם חרדים בשל חוק הגיוס ככתבו וכלשונו, מעניין לראות כיצד הוא פעל כשר ביטחון?!השיתופי פעולה הכי טובים של תנועת שס היו עם חברי הכנסת של ישראל ביתנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *