מתרברב על השלום: נתניהו חילק ראיונות לתקשורת הזרה

אחרי ההישג המרשים בחתימת הסכם השלום מול איחוד האמירויות, ראש הממשלה נתניהו החל לחלק היום ראיונות לתקשורת הזרה, בראיון לפוקס ניוז מארצות הברית התייחס נתניהו להסכם ההיסטורי

אחרי ההישג המרשים בחתימת הסכם השלום מול איחוד האמירויות, ראש הממשלה נתניהו החל לחלק היום ראיונות לתקשורת הזרה, בראיון לפוקס ניוז מארצות הברית התייחס נתניהו להסכם ההיסטורי.

ראש הממשלה אמר כי "עשינו היסטוריה ושינינו את ההיסטוריה. השלום הזה שינה את המצב בין שתי כלכלות חזקות מאוד בעולם שנלחמות נגד איראן. זה טוב לשלום, לשגשוג ולעולם. זה טוב לישראל ולעולם. אני מדבר עם מנהיגים ממדינות ערב והם לא מוכנים להיות בני ערובה בידי הפלסטינים אלא לפתח ולקדם את עצמם. אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים יחד"

נתניהו התייחס במהלך הראיון לסוגיה הפלסטינית ואמר לפוקס ניוז "אם תתן לפלסטינים וטו בין ישראל לבין העולם הערבי זה לא יקרה. כי הם רוצים דברים שאנחנו לא יכולים לתת. אני חושב שאם נתקדם עם העולם הערבי אנחנו נתקדם עם הפלסטינים באופן ריאלי יותר".

ראש הממשלה הוסיף "זהו הסכם השלישי בעולם בין ישראל למדינות ערב. זה דוקטרינת נתניהו – שלום מתוך עוצמה ושלום תמורת שלום. אף אחד לא רוצה לעשות שלום עם החלש, כולם רוצים לעשות שלום עם החזק. ואני חיזקתי את ישראל ולכן אנחנו מביאים את השלום.

לסיום אמר ראש הממשלה נתניהו "אני מכיר הרבה מנהיגים בעולם הערבי שמתנגדים להסכם המסוכן עם איראן. הרבה מדינות במזרח התיכון שראו את ישראל כאויב רואות אותה היום כבעלת ברית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *