"נדרשת תוספת כוח אדם דחופה בסניפים כדי שהציבור יקבל את הזכויות המגיעות לו"

במכתבו ציין ירון צרפתי כי "בביטוח הלאומי עובדים בני אדם, לא מכונות. עובדי הביטוח הלאומי משרתים בני אדם במצבים רגישים בחיים. אנחנו לא מבקשים כסף, דרגות או מעמד – אלא כוח אדם שיסייע לעמוד במטלות"

יו"ר ועד העובדים הארצי בביטוח לאומי, ירון צרפתי, פנה למנכ"ל ביטוח לאומי מאיר שפיגלר בבקשה דחופה לתוספת כוח אדם בסניפים. זאת על רקע העומסים הכבדים שמוטלים על העובדים בשנים האחרונות, וביתר שאת לאור הרפורמות הרבות שאושרו לאחרונה בהן העלאת גיל הפרישה לנשים, העלאת קצבאות הנכים ותוספות להשלמת הכנסה לאזרח ותיק ולשארים.

במכתבו, שעותק ממנו נשלח גם לשר העבודה והרווחה מאיר כהן, ציין בין היתר צרפתי כי "בביטוח הלאומי עובדים בני אדם, לא מכונות. עובדי הביטוח הלאומי משרתים בני אדם במצבים רגישים בחיים. אני לא מבקש כסף, לא מבקש דרגות ולא מבקש מעמד. אני מבקש כוח אדם שיוכל לסייע במטלות של המחוקק על הביטוח הלאומי כדי שהציבור יקבל את הזכויות המגיעות לו".

צרפתי הוסיף כי "יש לקיים איתנו דיונים לגבי ארגז הכלים שיידרש לביצוע המשימות הללו בתהליכי העבודה וביישום הרפורמות. חוק הביטוח הלאומי הוא חוק מורכב, כשבכל שנה המחוקק מוסיף עוד ועוד סעיפים, ביורוקרטיה, תנאים לקצבה ועוד. כל קצבה צריכה להיות מותאמת לאזרח לפי נתוניו האישיים. הציפייה כי עובדי הביטוח הלאומי יכולים להמשיך ולעבוד עם השפעות ועומסי הקורונה באבטלה, סיעוד, הבטחת הכנסה ועוד, ובמקביל ליישם את כל תיקוני החקיקה בתקציב, היא ניתוק מוחלט לא רק מהעבודה המסיבית המוטלת על כתפינו, אלא חוסר התחשבות משווע בציבור שלא יקבל את השירות לו הוא מצפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *