נהלי המלוניות משתנים

"גילו לי שנדבקו יחד כי היה להם חשוב לעבור יחד לקראון פלזה"

נועה שפר, עובדת סוציאלית באחת מקופות החולים יוצאת כנגד הנעשה בציבור שמבקש ללכת למלוניות ולעיתים יוצר מצבים בלתי נתפסים דבר אשר יוצר עומס בלתי נתפס על המלוניות.

שפר:

"אחרי עשרות משמרות אל תוך הלילה והשבת, אחרי מאות שיחות, פתאום אני קולטת שרוב רובן (לא כולן!) של הבקשות באות מציבור מסויים מאוד.

פתאום אני קולטת שזה משפחות גדולות שמתפנות יחד. פתאום אני קולטת שיש לחץ ופוליטיקה לסדר מלון להוא וההוא וההם מקושרים אז יש אישור לפנות עשרה בני משפחה אחת כשרק שניים מהם חולים. אישה שדורשת מלון שיש בו פעילות לילדים ובריכה. או האדון שלא היה זכאי לפינוי כי לפי הנוהל מפנים רק אם 50% מהמשפחה חולים, והם היו שני חולים מתוך שבעה והוא צועק עליי שאם אני לא מאשרת הוא יוצא מהבית ומדביק את כל השכונה. או השיחות האלה שהם אומרים לי בלי להתבלבל, סופסוף הבת נדבקה אז אנחנו זכאים למלון.

שגילו לי שנדבקו יחד כי היה להם חשוב לעבור יחד לקראון פלזה. יש כל רגע נתון כ-2,000 חולי קורונה במלונות, חלקם זה הגיוני ומוצדק והומני, אבל הרוב זה כל כך לא. הינה, אמרתי את זה.

עוד מילה אחת על הקבוצה המסוימת הזו באוכלוסייה. אלוהים שאתם עובדים בלי לקחת בחשבון את הכלל זה אלוהים מדומה. זה לעבוד את עצמך ואת הזרם שלך. תורה שלא רואה את הפרט כחלק מהכלל היא לא תורת אמת.

לפי המסתמן קופות החולים יתנו כעת העדפה למלוניות רק לבודדים ולא למשפחות עקב החשש שישנם שנדבקים בכוונה בכדי להגיע למלוניות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *