נוקמים? עשרות ישראלים עוכבו בשדה התעופה במוסקבה

ישראלים מעוכבים בנמל התעופה במוסקבה על ידי רשות שדות התעופה שעיכבו אותם בביקורת הדרכונים בנמל התעופה במוסקבה, זאת לאחר שירדו מטיסת אל על שהגיעה מישראל

עשרות ישראלים מעוכבים בנמל התעופה במוסקבה על ידי רשות שדות התעופה שעיכבו אותם בביקורת הדרכונים בנמל התעופה במוסקבה, זאת לאחר שירדו מטיסת אל על שהגיעה מישראל.

46 ישראלים נחתו הבוקר במוסקבה ועוכבו על ידי הרשויות הרוסיות ללא כל סיבה מיוחדת. הקבוצה תושאלו על ידי הרשויות הרוסיות , את חלקם לקחו לאזור צדדי, לקחו מהם את הדרכונים והתחילו לתשאל אותם. על פי הדיווח בערוץ 12, חברי הקבוצה לא הבינו מה שאלו אותם בגלל השאלות ברוסית. מחלק מהם אף לקחו טביעות אצבע.

גורם ישראלי סבור כי כי הרשויות ברוסיה "נוקמות" בגלל שבשבועות האחרונים יש עלייה במספר התיירים הרוסים שמגיעים לנתב"ג למרות שכניסתם נאסרה.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "משרד החוץ עומד בקשר קבוע עם הרשויות ברוסיה בנוגע לסוגיות קונסולריות ובכללן נהלי כניסת תיירים ואנשי עסקים. בשנים האחרונות חל גידול מתמיד בכמות הביקורים בארץ וברוסיה שעומד כיום על כחצי מיליון תיירים משני הצדדים".

"אנחנו בוחנים את נושא סירובי הכניסה האחרונים והאם הם מעידים על שינוי מדיניות הכניסה למדינה", נמסר בנוסף מהמשרד. "מטרתנו היא לאפשר לתיירים ואנשי עסקים ישראלים להיכנס לרוסיה כפי שהיה עד כה ובמיוחד כשלשתי המדינות יש אינטרס בעידוד התיירות והקשרי הסחר הבילטרליים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *