"נחצה קו אדום, יש כאלו שהיו שמחים שדמי יישפך"

לדברי בן גביר: "בימים האחרונים עלתה ההסתה רמה מצד גורמים ערבים ואנשי שמאל קיצונים, והאיומים הפכו למעשים. כך, נחצה קו אדום באלימות פיזית של ממש כדי לפגוע בי".

בדברים שנשא הערב יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, בכנס פתיחת מפקד עוצמה יהודית בעיר רחובות, התייחס בן גביר לאירוע התקיפה בתל אביב.

לדברי בן גביר: "בימים האחרונים עלתה ההסתה רמה מצד גורמים ערבים ואנשי שמאל קיצונים, והאיומים הפכו למעשים. כך, נחצה קו אדום באלימות פיזית של ממש כדי לפגוע בי".

בן גביר הוסיף: "התגובה של גורמים במערכת הפוליטית, הייתה לא פחות ממדהימה. אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה, היו נותנים לו גב, היו יוצאים מכליהם כדי לגונן, גם על דברים שלא היו ולא נבראו. אבל הפעם, השמאל חצה את הגבולות ומתיר את דמי".

בן גביר האשים גם את משטרת ישראל: "גם המשטרה לא נקייה ולא מתפקדת. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות. המשטרה הייתה צריכה לעצור שני הבריונים האלה, שהיום אנחנו יודעים שאחד הוא מחבל מורשע, שישב בבתי כלא במדינת ישראל על זריקת אבנים על חיילים ובקבוקים על שוטרים, והמחבל השני תומך חמאס, כותב פוסטים בעד פיגועים. אני לא מבין איך הם מתהלכים חופשי ברחובה של עיר והמשטרה שותקת".

לדברי בן גביר: "הכתובת על הקיר. עכשיו הזמן להתעורר לפני שיישפך דם. יש כאלה שישמחו שיפגעו בי, והכתובת על הקיר".

בן גביר סיים וקרא להתפקד לעוצמה יהודית: "הם רוצים לפגוע בעוצמה יהודית ודווקא בגלל זה כולם צריכים להתפקד במפקד של עוצמה יהודית. הם לא רוצים איתמר בן גביר אחד, הם יקבלו 50 אלף בן גבירים. הם רוצים לסתום לנו את הפה, אבל זה לא יעזור להם. אנחנו רק נגדל ונפרח, ובעזרת השם נעשה ונצליח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *