"נחתוך את הידיים שלכם": רוחנאי מאיים על ישראל

נשיא אירן, חסן רוחאני, שיגר היום (רביעי) איום נוסף לעבר ישראל לאחר שאמש איים על הפעלת הצנטריפוגות המתקדמות והעשרת האורניום לרמה של 60 אחוזים. "זו התגובה שלנו לרוע שלכם"

נשיא אירן, חסן רוחאני, שיגר היום (רביעי) איום נוסף לעבר ישראל לאחר שאמש איים על הפעלת הצנטריפוגות המתקדמות והעשרת האורניום לרמה של 60 אחוזים. "זו התגובה שלנו לרוע שלכם", אמר הנשיא. "אתם לא יכולים לקיים קשר עם האומה האירנית ולבצע פשעים בנתנז. נחתוך את היד שלכם כשאתם מבצעים פשעים".

הוא איים,"חתכנו את שתי הידיים שלכם – אחת עם הצנטריפוגות המתקדמות מסוג ה-IR-6 ואת השנייה עם 60 אחוזי ההעשרה. ברור שאנחנו לא עוצרים, אנחנו לא מחכים", המשיך הנשיא.

על ה"תקלה החשמלית" במתקן בנתנז אמר רוחנאי: "כנראה שמדובר בפשע של הציונים. אם הציונים ינקטו פעולה נגד האומה שלנו, אנחנו נגיב. הם קיבלו תגובה ראשונה – התגובה הראשונה הייתה שאם אתה גורם לבעיה באתר הגרעין שלנו, בשטח שלנו, אנחנו לא נחליף אותן חזרה לסוג הקודם. אנחנו מסירים את הצנטריפוגות ומתקינים במקומן צנטריפוגות מתקדמות מסוג IR-6, כך תבינו שאתם לא יכולים למנוע מאיתנו להשתמש בטכנולוגיה הזו עם רשעותכם".

לארה"ב הוא שיגר מסר, "אתם רוצים שידינו יהיו ריקות בשיחות. לא, אנחנו ניקח חלק בשיחות בידיים חזקות יותר, לא נאפשר לידיים שלנו להיות ריקות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *