נלחמים באנטישמיות בארה"ב בעזרת הטכנולוגיה

הטרדות ותקיפה שדווחו או אותרו על ידי הליגה נגד השמצה

במענה לעלייה בדיווחים על אירועי אנטישמיות ופשעי שנאה בארה"ב, הליגה נגד השמצה השיקה היום באופן רשמי כלי מעקב ואיתור מקוון לאירועי אנטישמיות. מאגר המידע, בו ניתן לחפש אירועים שונים, יתעדכן באופן שוטף במידע העדכני ביותר על אודות מעשי שנאה כלפי יהודים בכל מקום ברחבי ארה"ב.

כלי החיפוש של הליגה נגד השמצה מציע אוסף של מקרים עדכניים של ונדליזם אנטישמי, הטרדות ותקיפה שדווחו או אותרו על ידי הליגה נגד השמצה. מקרים שעומדים בקריטריון של הליגה מועברים למפת H.E.A.T Map, אשר מספקת נתונים סטטיסטיים מקיפים על מקרים מקומיים של אנטישמיות, קיצוניות וטרור ומאפשרת למשתמשים להעמיק בנתונים לפי חיפוש גיאוגרפי.

הליגה נגד השמצה משתמשת במקורות מידע שונים לאיסוף התקריות המדווחות: גורמי אכיפת חוק, דיווחים בתקשורת ודיווחים אשר מתקבלים דרך טופס הדיווח של הליגה, כמו גם דיווחי לאחד מ-25 המשרדים של הליגה הפרושים ברחבי ארה"ב.

"אנחנו הופכים את כל המידע הקיים בידינו בנושא תקריות אנטישמיות לזמין בזמן הקרוב ביותר לזמן אמת, על מנת שכל אחד יוכל, אפילו במבט חטוף, לראות את הפעילות האנטישמית ברחבי המדינה ובמיקומים הקרובים אליו", אמר המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה, ג'ונתן גרינבלט.

"בעוד תקריות אנטישמיות הופכות יותר ויותר רווחות ברחבי המדינה, זה חיוני שנספק נתונים מיידיים ואמינים לציבור. הכלי הזה יאפשר לציבור לראות כי אנחנו עירניים ועוקבים אחר התקריות האנטישמיות. אנחנו קוראים לציבור לדווח לנו באופן מיידי אם הם יודעים על אירוע שהתרחש ועדיין לא דווח".

ניתן לחפש במאגר המידע את האירועים האנטישמיים לפי מדינה או לפי מילת חיפוש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *