נסראללה מאיים: אם ישראל רוצה לפתוח במלחמה – שתפתח במלחמה

‏מזכ"ל חזבאללה חסן נסראללה איים על ישראל: "החטיבות הישראליות שיחשבו להיכנס ללבנון, יושמדו וירוסקו מול מסכי הטלוויזיה העולמיים".

‏מזכ"ל חזבאללה חסן נסראללה מאיים על ישראל: "אם היא רוצה לפתוח במלחמה – שתפתח במלחמה. אני לא רוצה לדבר עכשיו על נקודות החולשה של האויב ועל מיכלי האמוניה שבחיפה. מה יכול לעשות טיל אחד". הדברים נאמרו בנאום לציון יום השנה למותו של בכיר הארגון מוסטפא בדר א-דין ‎

‏מזכ"ל חזבאללה חסן נסראללה איים על ישראל: "החטיבות הישראליות שיחשבו להיכנס ללבנון, יושמדו וירוסקו מול מסכי הטלוויזיה העולמיים". נסראללה נאם באירועי יום השנה השלישי לזכר מוסטפא בדר א-דין, בכיר הארגון שנהרג בסוריה לפני ארבע שנים בפיצוץ מסתורי סמוך לשדה התעופה של דמשק.

נסראללה הזהיר מפני כניסה קרקעית של ישראל ללבנון: "היכולת שלנו ללחימה קרקעית קיימת וחזקה, וישראל לוקחת זאת בחשבון. ישראל זאת שמפחדת להסתבך בעזה, למרות שעזה חשופה מכל עבר, ישראל תעז להיכנס לדרום לבנון? היחידות והחטיבות הישראליות שיעזו להיכנס לדרום לבנון יושמדו וייהרסו בשידור חי מול כל העולם. הזמן שבו להקה צבאית הייתה כובשת את לבנון חלף. יש עדיין בלבנון מי שחי במציאות של חשש מישראל והיכולת של ישראל לכבוש אותנו, אבל עלינו להאמין באל וביכולת שלנו להביס את האויב תבוסה היסטורית, ובזכות שלנו לא לוותר על שום גרגר אבק מלבנון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *