נפנף את בנט? פוטין הודיע: "נפסיק רק כשאוקראינה תיכנע"

למרות מאמצי התיווך של בנט, הנשיא פוטין הודיע בצהרים כי ארצו לא מתכוונת לעצור את המלחמה. "נעצור רק כשאוקראינה תיכנע"

למרות מאמצי התיווך של בנט, הנשיא פוטין הודיע בצהרים כי ארצו לא מתכוונת לעצור את המלחמה. "נעצור רק כשאוקראינה תיכנע".

נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי הזהיר בצהריים כי הכוחות הרוסיים נערכים כעת להפציץ ולהפגיז את העיר אודסה, שלחופי הים השחור. "זה יהיה פשע מלחמה", אמר בנאום שנשא בשידור חי בטלוויזיה.

בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס שהתפרסם הבוקר אמר ראש העיר מריופול ודים בויצ'נקו מהמרתף. "הם הורסים אותנו. הם עובדים באופן שיטתי כדי לוודא שהעיר נצורה. הם לא נותנים לנו אפילו את האפשרות לספור את הפצועים וההרוגים, כי ההפגזות לא פוסקות".

מועצת העיר מריופול הודיעה הבוקר כי הפסקת אש מקומית נכנסה לתוקף בשעה 10:00 ותימשך עד 21:00, וכי פינוי התושבים יחל בשעה 12:00. אלא שמעט אחרי 14:00, שעתיים אחרי המועד של תחילת המבצע, האשים המשמר הלאומי של אוקראינה את צבא רוסיה והמורדים הפרו-רוסים כי הם שבו והפגיזו אזורים שהוכרזו כבטוחים.

משרד הפנים הרוסי הודיע כי כ-1,700 בני אדם נעצרו בהפגנות במוסקווה נגד המלחמה וכ-750 נוספים נעצרו בסנט פטסבורג.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ע''פ כל רבני ישראל בארץ ובעולם נפתלי בנט איננו יהודי. לכן מצידו שהמדינה תשרף. הוא גוי הוא מוכר המדינה לערבים ולשונאי ישראל. הסמול הארור מינה אותו. כולנו בסכנת קיום. פוטין יותר סחבאק ממנו. כן כן

    ע"פ כל רבני ישראל בארץ ובעולם נפתלי בנט איננו יהודי. לכן מצידו שהמדינה תשרף. הוא גוי הוא מוכר המדינה לערבים ולשונאי ישראל. הסמול הארור מינה אותו. כולנו בסכנת קיום. פוטין יותר סחבאק ממנו. כן כן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב