נציגי הליכוד נפגשים הבוקר עם אנשי כחול לבן

צוות המשא ומתן של מפלגת הליכוד יושב הבוקר (ו') עם צוות המשא ומתן של רשימת כחול לבן בניסיון להקים ממשלה חדשה. אלקין אמר בפתח הפגישה: "אם לא נצליח בתהליך הזה, מי שיכשיל אותו ייקח את העם לבחירות".

צוות המשא ומתן של מפלגת הליכוד יושב הבוקר (ו') עם צוות המשא ומתן של רשימת כחול לבן בניסיון להקים ממשלה חדשה. השר זאב אלקין, מייצג את הליכוד יחד עם השר יריב לוין.

אלקין אמר בפתח הפגישה: "אם לא נצליח בתהליך הזה, מי שיכשיל אותו ייקח את העם לבחירות". נציגי כחול לבן, יורם טורבוביץ ושלום שלמה, לא השתתפו בהצהרות לתקשורת.

אלקין הוסיף: "אנחנו פותחים כאן משא ומתן כשברור לחלוטין מה הרוב המוחלט של הציבור הישראלי רוצה במצב שנוצר. הציבור הישראלי לא רוצה בחירות בפעם השלישית, הוא רוצה ממשלת אחדות רחבה. אפשר לקיים את התהליך הזה במהירות, אם יש רצון טוב להקים ממשלת אחדות רחבה ויציבה לישראל עם כל המפלגות שעיקרון ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית יקר ומקובל עליהן".

לוין התייחס לחוק הנבצרות במטרה להרכיב ממשלת אחדות. "תוצאות הבחירות מחייבות להקים ממשלת אחדות רחבה, ולכן אנחנו מחויבים לעשות משא ומתן מהיר וענייני. שמענו את דבריו של הנשיא וסבורים שנכון לנהל את המשא ומתן על בסיס המתווה שהציג, אני מאוד מקווה שאכן נמצא גם אצל כחול לבן נכונות לעניין הזה".

לוין הוסיף: "אנחנו פועלים יחד עם כל השותפים שלנו ממפלגות הימין כגוש מאוחד שייכנס לממשלה רק ביחד. אנחנו מתכוונים להיכנס כולנו לממשלה ביחד ומצפים שלא תהיה פסילה של אף מפלגה ואף שותף, בדיוק בהתאם למתווה של הנשיא".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלקין ויריב. אנחנו לא מטומטמים.

    הרי זה שקוף שאתם רוצים להטיל את האשמה של בחירות מועד ג' על "כחול לבן".
    הרי ברור שאתם לא רוצים ממשלת אחדות כשאתם באים למו"מ עם גוש חוסם של סחטנים ופסיכים.
    אני מקווה שגנץ כשיקבל את המנדט להרכבת הממשלה יצליח להקים ממשלת מיעוט עם ליברמן,
    מרץ, המחנה הדמוקרטי והעבודה ותמיכת המפלגה המשותפת מבחוץ.
    אז נראה את הליכוד "רצים" כמו עכברים מסוממים ושוכחים את ההתחייבות המטופשת לנתניהו.

    מוטי |
    הגב