"נקווה שהתפילות יעזרו": "ליצמן ודרעי בנתב"ג

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והחשש שיגיע לישראל, שר הפנים אריה דרעי ושר הבריאות יעקב ליצמן הגיעו לנמל התעופה בן גוריון, וקיימו במקום מסיבת עיתונאים

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והחשש שיגיע לישראל, שר הפנים אריה דרעי ושר הבריאות יעקב ליצמן הגיעו לנמל התעופה בן גוריון, וקיימו במקום מסיבת עיתונאים.

השר ליצמן הגיע לנתב"ג ואמר: "אני והשר דרעי באנו לבדוק באופן אישי אם מבצעים את מה שהוחלט היום ביחד עם ראש הממשלה, ולראות אם יש צורך בתיקונים.

שר הפנים אריה דרעי אמר בהתייחסו להתפשטות נגיף הקורונה: "אנחנו לא לוקחים סיכונים שמדובר בחיי אדם. לא צריך להיכנס להיסטריה, אבל זה עולם קטן והנגיף עובר מהר. החזרנו אתמול 35 נוסעים וכך נמשיך, עם כל האי-נעימות. בכל מעברי הגבול יש את אותן הנחיות. לא מוכנים להסתכן, עדיף שנעשה דברים מיותרים

דרעי פנה לישראלים שנמצאים בסין ומבקשים לחזור ארצה: "נוציא מטוסים שיחזירו את הסינים שנמצאים בישראל ונחזיר את הישראלים שנמצאים בסיו. העובדים הזרים מסין שעובדים עם קבלנים יישארו כאן עד שנביא עובדים חלופיים".

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר במהלך הביקור "אנחנו כמעט בטוחים שלצערנו הנגיף יגיע לארץ ונערכים לעשות כל מה שצריך כדי לטפל בדבר".  עם זאת ליצמן הדגיש. "לא נאפשר פגיעה בבריאות הציבור. נתפלל שהנגיף לא יגיע, נקווה שהתפילות יעזרו".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. התפלות של מי??? התפלות של חכי"ם [חרדים] המגייסים בני ישיבה לשמד וזימה?????????????

    של מי????????????????????????????????????????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הכל רק ביד השם - ולא ביד הציונים הכופרים בשם ובתורתו

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב