נשיא בורסת היהלומים: "למה מחכים? שאנשים יתאבדו? שאנשים יפשטו רגל"?

"גם הממשלה הזאת עם 36 שרים ו-18 סגני שר היא בושה"

נשיא הבורסה יורם דבש הלין על התנהלות הממשלה נוכח משבר הקורונה: "אנחנו חייבים לשים דגל אדום, אני חושב שמדינת ישראל התנהלה בצורה מדהימה בנושא הבריאות, אבל בנושא הכלכלי יש פשוט בלגן אדיר. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. משק צריך מכונת הנשמה ונותנים לנו כדור אקמול וגם הוא בכלל לא מגיע למטה".

דבש יצא כנגד משרד האוצר: "יש בבורסה 230 איש שמחכים להלוואה, וכרגע קיבלו אותה רק ארבעה או חמישה אנשים וגם זה רק חמישה שבועות לאחר מכן. כרגע לא נכנס בכלל כסף. הלקוחות באמריקה מפוחדים ואי אפשר לבקש מהם כסף. הודו, סינגפור ומדינות אחרות לא מאפשרות להעביר כספים החוצה. היהלומנים עושים מאמץ ועוזרים אחד לשני, אבל בסופו של דבר הבטחתם הלוואות. אנחנו עומדים בתנאים, נתנו את הניירת, אז תשחררו את ההלוואות".

דבש קרא להתערבות נתניהו לאלתר: "הנושא הזה דורש מנהיגות. אי אפשר להגיד הפקיד ההוא והמנכ"ל ההוא, יש בעל הבית במדינה ועזוב את ענייני הבחירות בצד. הגיע הזמן שבעל הבית הזה יעשה סדר ושהכסף יגיע למטה. למה מחכים? שאנשים יתאבדו? שאנשים יפשטו רגל? זה יגיע ואני לא מדבר על ענף היהלומים. לעלות פעם בשבוע בטלוויזיה להסביר חמש דקות וללכת, זה לא ניהול משבר".

דבש העביר ביקורת קשה על התנהלות הממשלה:

"אין מפקדים במדינה. אנחנו לא הונג קונג ולא סין ולא ניו יורק, אנחנו מדינת ישראל. הצלחנו ברמה בינלאומית בגלל הנשמה שלנו ואני חושב שהמנהיגים שלנו איבדו את הנשמה. גם הממשלה הזאת עם 36 שרים ו-18 סגני שר היא בושה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *