נתוני הנדבקים והחולים בארה"ב שוברים שיאים

על פי נתוני ג'ונס הופקינס, נכון לאתמול יש יותר מ-20.4 מיליון בני אדם ברחבי ארצות הברית שכבר נדבקו בקורונה ולפחות 350,186 מתו.

על פי נתוני המעקב של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, לפחות 123,639 בני אדם אושפזו אתמול (שבת) בבתי החולים ברחבי ארה"ב. –

על פי נתוני ג'ונס הופקינס, נכון לאתמול יש יותר מ-20.4 מיליון בני אדם ברחבי ארצות הברית שכבר נדבקו בקורונה ולפחות 350,186 מתו.

מומחי מערכת הבריאות בארצות הברית מודאגים מאוד שהמגפה תוסיף להתפשט, ותמשיך לשבור שיאים. "אם יהיה זינוק נוסף – מדובר בקריסה מוחלטת של מערכת הבריאות", אמר ד"ר בראד ספלברג, מנהל המרכז הרפואי בלוס אנג'לס. "אנחנו, בבתי החולים, לא יכולים לעצור את זה. אנחנו יכולים רק להגיב לזה. הכוח להפסיק את התפשטות הנגיף הזה הוא בידי הציבור, על ידי ציות להנחיות".

גורמי בריאות בקליפורניה אמרו כי הממשל האמריקני הציב מומחי תכנון ובנייה מטעם חיל ההנדסה של הצבא באזור לוס אנג'לס כדי "להעריך במידת הצורך לשדרג את מערכות אספקת החמצן בכחצי מבתי החולים". מפקדת מחוז החיל, ג'ולי באלטן, ציינה כי "אחד מבתי החולים הסב משרדים אדמיניסטרטיביים והפך חדרים לאזורי טיפול עבור החולים בנגיף".

אולם יש אור בקצה המנהרה, עד היום התחסנו 4.2 מיליון אמריקנים, כך על פי נתונים של המרכז האמריקני לבקרה ומניעת מחלות, ונראה כי בתוך כמה חודשים יספיקו לחסן את כל אזרחי ארצות הברית.

מנכ"לית איגוד מנהלי החיסונים, קלייר חנן, טוענת כי למרות התקלות, הקצב של העברת החיסונים מתחילים לעבוד. "אכן יש לנו פיגור במינונים הניתנים, הם מגיעים לאנשים כמה ימים אחרי שהועברו למרכזים. אני לא רואה בזה כשל גדול במערכת", אמרה. "אנחנו פשוט לא רואים את החיסון מגיע לאזרחים באותה מהירות, אבל לדעתי התשתית שהקמנו עובדת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *