נתניהו מיואש: "אבסורד שבנט יהיה ראש ממשלה – הוא חובר לשמאל"

נתניהו שבדיוק יצא מפגישתו עם בנט תקף את יו"ר ימינה שכנראה מתנגד לחוק לבחירה ישירה שיכתיר את נתניהו לראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד לפלונטר הפוליטי. נתניהו שבדיוק יצא מפגישתו עם בנט תקף את יו"ר ימינה שכנראה מתנגד לחוק לבחירה ישירה שיכתיר את נתניהו לראש הממשלה.

"אבסורד שבנט יהיה ראש ממשלה", אמר נתניהו, בסיעת ש"ס הגישו למזכירות הכנסת את הצעת החוק לבחירה ישירה של ראש ממשלה בתוך 30 יום.

"יש פתרון לפלונטר הפוליטי ורוב עצום בציבור תומך בו", אמר בנט, "במקום להרכיב ממשלות אבסורדיות, למשל עם ראש ממשלה שקיבל בבחירות רק 7 מנדטים, יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה. הציבור יבחר ישירות את ראש הממשלה בבחירות בזק, בלי לפזר את הכנסת."

לאחר מכן עבר לתקוף את בנט שרק נפגש איתו לפני כמה רגעים, "היום גם מגיע רגע האמת של נפתלי בנט.", אמר, "הוא התחייב שלא לשבת תחת לפיד עם מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת. לכן עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל יחד עם לפיד, מרצ והעבודה. עליו לתמוך בהצעתנו לוועדה המסדרת שמונעת את העברת הכוח בכנסת לשמאל ואף משאירה בידיו את זכות הוטו ולתמוך בפתרון הבחירה הישירה, דבר שרוב עצום בקרב מצביעיו תומך בו."  לסיום הסיק נתניהו אומר, "אם בנט לא יעשה זאת, פירוש הדבר שהוא חובר לשמאל."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *