"נתניהו בוגד": מפגיני השמאל מחקים את מפגיני 1995

עשרות מפגיני שמאל נצפו בתיעוד כשהם פוצחים בקריאות 'הוא בוגד' כלפי רה"מ נתניהו. בעמותת 'אם תרצו' מסרו: "הכתובת על הקיר, סכנה אמיתית. ממש לקראת תשעה באב, בלי להתבייש ובלי למצמץ קריאות "הוא בוגד הוא בוגד" על נבחר ציבור, ראש ממשלת ישראל. יתביישו ערוצי התקשורת המרכזיים שלא פרצו עם ההסתה הזו לשידור."

עשרות מפגיני שמאל נצפו בתיעוד כשהם פוצחים בקריאות 'הוא בוגד' כלפי רה"מ נתניהו במהלך מחאת השמאל בכיכר פריז. קריאות דומות הושמעו על ידי פעילי ימין ערב רצח רבין.

בעמותת 'אם תרצו' מסרו: "הכתובת על הקיר, סכנה אמיתית. ממש לקראת תשעה באב, בלי להתבייש ובלי למצמץ קריאות "הוא בוגד הוא בוגד" על נבחר ציבור, ראש ממשלת ישראל. יתביישו ערוצי התקשורת המרכזיים שלא פרצו עם ההסתה הזו לשידור."

בשל הסתה רבה ברשתות החברתיות כלפי ראש הממשלה, השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, אמר כי ההסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו "עולה על גדותיה" וכי "מה שקרוי הסתה לפי רצח רבין מחוויר לעומתה". אוחנה כינה את המפגינים ליד מעון ראש הממשלה "סוכני כאוס שרוצים לזרוע בהלה, ייאוש ומרד", וקרא שלא להשתתף בהפגנות נגד הממשלה בתקופת הקורונה.

לפני כמה שבועות פרסם בפייסבוק המוזיקאי אפרים שמיר פוסט, ובו קרא "לחסל את הפסיכופת", בפוסט נוסף השווה בין נתניהו לבין מלך צרפת לואי ה-16 שהוצא להורג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *