נתניהו בראיון ל'קול ברמה': "יש לי סקר טרי שגנץ פותח פער"

הבליץ האחרון: ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק בצהרים ראיון לרונן כץ ועמי מימון בקול ברמה והתריע מפני עליית השמאל:

נלחם על כל קול: ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק בצהרים ראיון לרונן כץ ועמי מימון בקול ברמה והתריע מפני עליית השמאל: "נתניהו פתח בדברי מוסר ואמר:"חודש אלול בשבילי זה החודש שיגזר גורל ישראל. את תחושת השליחות ירשתי מאבי ומסבי זה מחבר אותנו לערכים שלנו. הימים הנוראים עבורי אלו ימים של תפילה. חשבון נפש והתבוננות פנימה".

נתניהו המשיך ועורר את הציבור לצאת מהאדישות ולהצביע: "ריבונו של עולם יש כאלו שמתעצלים ויקומו מחר עם לפיד כראש הממשלה. אני אחיל ריבונות על בקעת הירדן ועל הישובים המשמעותיים. יש לנו הזדמנות היסטורית לשמור על ארץ ישראל".

לדבריו, "מי שמצביע למפלגות החרדיות שיצביע להם, אני פונה לאלו שמתלבטים שיצביעו מחל. אנחנו צריכים מקסימום קולות לגוש ומקסימום קולות לליכוד.
יש לי סקר מלפני שעה שאין לנו 61 ולגנץ יש פער מעלינו.אסור להיות שאננים ולהשאר בבית, התקשורת מרדימה את השטח ונותנת תחושה שאנחנו מנצחים וזה לא נכון!

נתניהו הדגיש כי בני גנץ אמר בקולו שהוא יממש את האג'נדה של מרצ והעבודה וכדי שהאג'נדה של השמאל לא תתממש צריך לבחור בי. ימינה עוברים בקלות את אחוז החסימה ואם לא נהיה המפלגה הגדולה יטילו את הרכבת הממשלה על אחרים ותהיה בכייה לדורות. אקרא דבר ראשון לשותפות מימין.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרב יואליש קרויס שליט"א אמר היום: מיהרתי לבנות סוכה עוד קודם הבחירות כי הבנתי מהפרסומים של יהדו"ת שאם השמאל ינצח יאסר עלינו לבנות סוכה במדינת ישראל.

    הרב יואליש קרויס שליט"א אמר היום: מיהרתי לבנות סוכה עוד קודם הבחירות כי הבנתי מהפרסומים של יהדו"ת שאם השמאל ינצח יאסר עלינו לבנות סוכה במדינת ישראל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב