נתניהו הטיל פצצה בראיון לפוקס: "הקורונה מאחורינו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (חמישי) לרשת החדשות האמריקניות "FOX NEWS" והצהיר לראשונה כי "ישראל בגדול, מאחורי הקורונה". יש לציין כי הפרויקטור מזהיר מסגר רביעי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (חמישי) לרשת החדשות האמריקניות "FOX NEWS" והצהיר לראשונה כי "ישראל בגדול, מאחורי הקורונה". יש לציין כי הפרויקטור מזהיר מסגר רביעי, בשל חשש מכך שילדים רבים שלא חוסנו יידבקו בנגיף וימלאו את בתי החולים.

בריאיון דיבר נתניהו על החלטת בין הדין הבינלאומי בהאג לפתוח בחקירה נגד ישראל בגין פשעי מלחמה בעזה ובשומרון ובמבצע החיסונים של ישראל. "אני חושב שזה החלטה שערורייתית על ידי בית הדין שהפך לפוליטי", אמר ראש הממשלה.

"זאת החלטה מרתיחה נגד הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון", אמר נתניהו. "הצבא שלנו הוא המוסרי בעולם, צבא שעושה מאמצים כבירים כדי לא לפגוע בחיי אדם, בעוד הוא נלחם בארגונים שכל מטרתם לפגוע בחיי אדם. לחקור דווקא אותנו? זו אנטישמיות טהורה".

נתניהו השתמש בדוגמה ואמר: "אני בירושלים, לא רחוק מהעיר העתיקה, הם אומרים שאם אנחנו בונים בית בירושלים – זה פשע מלחמה. זה מגוחך בעיקר משום שבית הדין הבינלאומי נוסד כדי להגן על חברות בסיכון, כמו שהיה העם היהודי בשואה. אנחנו נעמוד נגד זה".

נתניהו דיבר על מבצע החיסונים בישראל שאותו מובילה ישראל. "90% מהישראלים מעל גיל 16 התחסנו לפחות במנה הראשונה, אנחנו ממהרים עם המבצע הזה", אמר נתניהו בגאווה. "האזרחים שלנו מבינים שחייהם תלויים בחיסונים. אנחנו ידועים עד עכשיו כ'אומת החדשנות', ומעכשיו נהיה מוכרים בתור 'אומת החיסונים'".‎

ראש הממשלה התגאה: "בעוד באמריקה מחכים לחיסונים, בישראל החיסונים מחכים לאנשים. אנחנו נהיה המדינה הראשונה בעולם לצאת מהקורונה. לא יצאנו מזה לגמרי, אנחנו עדיין צריכים לעטות מסכות לכמה זמן, אבל בגדול – זה מאחורינו‎".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *