נתניהו: "המבצע יימשך ככל שיידרש"

ראש הממשלה: "אנו מקריסים את מגדלי הטרור ומשמידים את בתיהם של מפקדי חמאס שמשמשים אותם כמפקדות, ואת בניין התקשורת המשמש את המודיעין הצבאי של חמאס. זה לא בניין תמים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב תדרוך בקריית בתל אביב והתייחס למתיחות הביטחונית מול החמאס, "אנחנו במבצע חסר תקדים – הטרוריסטים לא יכולים להתחבא. המבצע עוד לא תם והוא יימשך עד להשגת המטרות שלנו ": ראש הממשלה הבטיח כי המצבע יימשך ככל שיידרש, "מבצע "שומר החומות" לא יסתיים עד שמטרותיו יושג".

"יצאנו למבצע אחרי שחמאס, ארגון טרור רצחני, תקף אותנו בטילים ביום חגנו – יום ירושלים – בירושלים", אמר נתניהו. "חמאס תקף אותנו גם בתל אביב ובגוש דן, והמשיך לתקוף אותנו במטחי טילים ביישובי עוטף עזה, שהתושבים שם חיים בגיהינום. אין מבצע צודק יותר. אין אף מדינה שהייתה יושבת בחיבוק ידיים מול איום מוות של טילים.

"אנחנו ממשיכים לפעול בעוצמה ומנחיתים על ארגוני הטרור מכה קשה", אמר נתניהו. "הכוחות שלנו פועלים בצורה משולבת, מתוחכמת וקטלנית גם מהאוויר וגם בזירות אחרות. אבל בניגוד לחמאס, שמכוון לפגוע באזרחים ומסתתר מאחורי אזרחים, אנחנו עושים הכול כדי להימנע ולצמצם ככל האפשר את הפגיעה באזרחים ולפגוע ישירות במחבלים".

ראש הממשלה אמר כי "אנחנו פוגעים בחמאס ובתשתיות הטרור בכל רחבי הרצועה. במבצע מיוחד חסר תקדים אנו משמידים את תשתיות המנהרות של חמאס – לא רק אלה שנועדו להיות נתיבי חדירה לישראל, אלא גם מקומות מסתור למחבלים". הוא פנה לראשי המחבלים ואיים: "אתם לא יכולים להתחבא לא מעל הקרקע ולא מתחת לקרקע. אף אחד לא יהיה חסין. אנו מקריסים את מגדלי הטרור ומשמידים את בתיהם של מפקדי חמאס שמשמשים אותם כמפקדות, ואת בניין התקשורת המשמש את המודיעין הצבאי של חמאס. זה לא בניין תמים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *