נתניהו: "המערכה לא הסתיימה"

בטקס הזיכרון הממלכתי בהר הרצל התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למתיחות בעזה. "צה"ל פעל בתקיפות נגד גורמי הטרור. המערכה לא הסתיימה. אנו מחשבים את צעדינו בשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחון ישראל"

בטקס הזיכרון הממלכתי בהר הרצל התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למתיחות בעזה. "צה"ל פעל בתקיפות נגד גורמי הטרור. המערכה לא הסתיימה. אנו מחשבים את צעדינו בשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

"איזה הבדל ביננו לבין המרצחים", אמר. "אנחנו רוצים רק לבנות והם רוצים רק להרוס. הם רוצים להרוס בתאוות רצח כל כך גדולה עד שהם מוכנים להרוס את דו הקיום שנותן פרנסה בבני עמם. ואחרי הרצח: אצלנו מתאבלים, אצלם מהללים, קוראים על שמם רחובות. שיטת הרצח של אנשי הטרור".

"רוצחים אזרחים חפים מפשע – ילדים תינוקות", אמר נתניהו. "הם לא נלחמים למען חופש או חירות אלא להשמדה ולעריצות. ואתם יודעים את זה היטב כי כשהם עולים לשלטון יש שם חופש או זכויות אדם? כשם שהטרוריסטים רוצים להשליט את שלטון הפחד שלהם כלפי פנים כך גם כלפי חוץ, כלפי דתות אחרות. הטרור הפך למגיפה לאומית".

"הגיע הזמן שהעולם התרבותי יפעל בחזית אחת נגד הקנאות הברברית הזו", הוסיף ראש הממשלה. "אנחנו מבינים זאת היטב אנחנו נלחמים בטרור כבר מאה שנה הוא לא שבר את רוחנו. נמשיך לבנות את ישראל, לבנות וליישב את ארצנו. אני ורעייתי נפעמים מקרובי הנופלים כשאנחנו נפגשים עמכם ומדברים עמכם, גם ברגעים הקשים ביותר אתם אומרים הם לא ינצחו אותנו. הרבה אזרחים שבאים לחזק ולעודד ערבות הדדית במיטבה. זו העוצמה של העם שלנו שגבר על מאות צוררים".

"אני יודע שתחושת החסר והגעגוע אליהם חורצים חריצים עמוקים בנשמותיכם", פנה ראש הממשלה למשפחות. "אני יודע שהכאב נורא. לרוב יוצא לי לראות את התמונות של יקיריכם בתמונות המשפחתיות שצולמו בשמחות לפני האסון, רואים אותם מחייכים ומאושרים. רואים אנשים ונשים, נערים ונערות, לפעמים גם ילדים, עם רצון להפיץ אור במעגלים אחרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *