נתניהו לאחר טקס קבלת החיסונים: "אקבל ראשון את החיסון"

הבוקר הגיעו לישראל משלוח חיסוני הקורונה הראשון של חברת "פייזר". נתניהו הצהיר כי יקבל ראשון את החיסון כדי להוות דוגמה לאזרחי ישראל

הבוקר הגיעו לישראל משלוח חיסוני הקורונה הראשון של חברת "פייזר". נתניהו הצהיר כי יקבל ראשון את החיסון כדי להוות דוגמה לאזרחי ישראל.

"אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל – וזה אחד הרגעים המרגשים ביותר", אמר נתניהו. "עבדתי עליו קשה מאוד, חודשים ארוכים, עם שר הבריאות ואנשי משרדו כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה – והנה כאן אתם רואים את המלגזה מורידה את החיסונים הראשונים. נביא מיליוני חיסונים. שוחחתי אתמול בפעם השמינית עם מנכ"ל 'פייזר', ואני רוצה להודות לו ולצוותו".

"זה יום חג גדול לישראל", הוסיף נתניהו. "רואים את הסוף, אבל עדיין צריך לשמור על הכללים. מה שחשוב לי הוא שאזרחי ישראל יתחסנו. אני מאמין בחיסון, ואני מצפה שהוא יקבל את האישורים. אני רוצה לשמש להם דוגמה, ומתכוון להיות הראשון שמתחסן במדינת ישראל. רואים את הסוף".

שר הבריאות אדלשטיין אמר: "היו הרבה מאוד רגעים קשים, ועכשיו יש רגע משמח – המשלוח הראשון הגיע לישראל. זה המקום להודות לראש הממשלה ולאנשים נוספים שאינם בתמונה, אנשים שעובדים חודשים ארוכים, לילות כימים, כדי להבטיח הסכמים עם חברות שונות שמייצרות חיסונים".

"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *