נתניהו לקושנר וגרינבלט: הבחירות לא יעצרו אותנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ארד קושנר ועם שליח ארה"ב למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ארד קושנר ועם שליח ארה"ב למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט, במעון רה"מ בירושלים.

בפגישה השתתפו גם נציג הממשל האמריקני לענייני איראן בריאן הוק ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

ראש הממשלה אמר: "זהו תמיד תענוג גדול לקבל את פניהם של ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט בישראל ובירושלים, כדי לדון במאמצינו המשותפים לקידום שגשוג, ביטחון ושלום. אני מעריך מאוד את האופן שבו ארה"ב פועלת, תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ, כדי לשלב בני ברית יחד בהתמודדות מול אתגרים משותפים ובניצול הזדמנויות משותפות".

"כפי שאתם יודעים, היה לנו אירוע קטן אתמול בלילה, אבל זה לא יעצור אותנו. אנחנו נמשיך לעבוד יחד. קיימנו פגישה מצוינת ופורייה שמדגישה שוב שהברית בין ארה"ב וישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר, והיא תמשיך ותתחזק אף יותר", דברי נתניהו.

קושנר ענה לראש הממשלה, "אני מבקש להודות לראש הממשלה נתניהו על קבלת הפנים האדיבה. אני שולח ברכות מהנשיא טראמפ לך ולכל עם ישראל. זאת הפעם הראשונה שלי בישראל מאז שהנשיא הכיר ברמת הגולן – הצהרה חשובה מאוד. ביטחון ישראל הוא קריטי ליחסים בין אמריקה וישראל והוא כמובן גם חשוב מאוד לנשיא, ואנחנו מעריכים את כל מאמציכם לחזק את היחסים בין שתי מדינותינו. הם מעולם לא היו חזקים יותר ואנו מאוד נרגשים מכל הפוטנציאל שיש כאן בישראל, ביחסים בינינו ובעתידנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *