נתניהו: נלכוד את המחבלים ונמצה איתם את הדין

נתניהו הצהיר בישיבת הממשלה, "אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים באזור אריאל. אני בטוח שילכדו אותם ונמצה אתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים". גם דרעי ואלי ישי הגיבו

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה היום (א') לפיגוע הקשה שאירע הבוקר באזור אריאל.

"אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים באזור אריאל. אני מחזק את ידיהם של חיילי צה"ל, שב"כ וכוחות הביטחון שרודפים אחר המחבלים. אני בטוח שילכדו אותם ונמצה אתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים", הצהיר נתניהו.

הוא דיבר גם על הירי מעזה לעבר גוש דן ביום חמישי. לדברי ראש הממשלה, "ישראל רואה בחומרה רבה את השיגור של רקטות מרצועת עזה לעברנו בסוף השבוע. החמאס נושא באחריות לכל התקפה מרצועת עזה, גם כשמדובר בירי מכוון וגם כשמדובר בירי בטעות. לכן הוריתי לתקוף מאה מטרות טרור של חמאס וצה"ל הנחית עליהם מכה קשה".

נתניהו אף איים כי "במידת הצורך נעצים את התקיפות הללו ככל שידרש כדי להמשיך להבטיח את השקט לאזרחי ישראל".

ראש הממשלה הזכיר גם את ביקורו הצפוי של מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. "השבוע יגיע לישראל מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו. אני אדון עמו במאמצים שלנו למנוע התבססות צבאית של איראן בסוריה ומעל לכל במאמצים לנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני".

"אני אפגוש אותו גם יחד עם נשיא קפריסין וראש ממשלת יוון כדי לקדם את הנחת צינור הגז מישראל לאירופה. הדבר יביא להכנסות עצומות לקופת המדינה שיופנו לרווחת אזרחי ישראל", סיכם נתניהו.

בעקבות הפיגוע הקשה הבוקר בשומרון אמר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "תנחומים מעומק הלב למשפחת ההרוג ומתפלל עם כל עם ישראל להחלמת הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר. סומך על צה״ל וגורמי הביטחון שילכדו את המחבלים בני העוולה שביצעו את המעשה הנפשע".

יו"ר יחד אלי ישי אמר בתגובה לפיגוע הרצחני: "אז הטילים מעזה על תל אביב נורו בשל תקלה, אבל גם מחבל נתעב שיוצא למסע טבח, זו תקלה. תקלה של ממשלת ישראל שבמדיניות ההבלגה וההכלה, פוגעת בבטחון אזרחי ישראל. חייבים להנהיג אפס סובלנות כלפי מחבלים, שכל טרוריסט נאלח ידע לפני שהוא יוצא מביתו, שהוא חוזר רק עם כדור בראש!".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מדינת צחוק

    ביבי לא להגיב..ראה הוזהרת..הם לוחמי חופש הנח להם…

    בג"ץ |
    הגב