נתניהו: "עברנו ימים מתוחים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) למתיחות בגזרה הצפונית ולתרגיל ההטעיה של צה"ל: "היינו יכולים לפתוח את השבוע הזה בדרך אחרת לגמרי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) למתיחות בגזרה הצפונית ולתרגיל ההטעיה של צה"ל. "עברנו מספר ימים מתוחים בהרבה גזרות", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה שסוף סוף התכנסה לאחר כחודש. "היינו יכולים לפתוח את השבוע הזה בדרך אחרת לגמרי",

"אני הגדרתי לצה"ל ולגופי הביטחון שלושה יעדים", אמר נתניהו. "לעצור ולמנוע את הגרעין האירני, למנוע מאירן לספק לאויבינו נשק מדויק שמסכן אותנו ולמנוע התבססות של אירן וגרורותיה בגבולותינו. אנחנו פועלים אל מול כל היעדים האלה – חלק בצורה גלויה, חלק בצורה לא גלויה אבל אנחנו נחושים לשמור על ביטחון ישראל".

ראש הממשלה התייחס לגינויים בעולם על שיגור טיל הנ"ט על ידי חיזבאללה. "אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה", אמר. "הם גינו את אוזלת ידה של לבנון, זה נשמע כמו ימות המשיח אבל זה מראה על שינוי יסודי שמתרחש במזרח התיכון".

"גם העולם הערבי מבין שהתוקפנות האירנית מסכנת לא רק את ישראל אלא גם את האזור כולו", ציין. "קורא למדינות נוספות להתייצב נגד תוקפנות אירן וגרורותיה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *