נתניהו פנה לגנץ בשידור: "עוד שנה וחצי אני פורש"

נתניהו אף פנה למצלמות וקרא לגנץ להיכנס איתו לממשלת אחדות כדי להתמודד עם נגיף הקורונה, והתחייב: "אם תסכים, אפנה את כיסאי עוד שנה וחצי בלי טריקים ובלי שטיקים."

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב (מוצאי שבת) ראיונות לערוצים 12 ו13 והזהיר כי "בישראל יכולים להגיע לרבבות מתים, אף אחד לא יודע לאן זה יגיע". ב

נתניהו אף פנה למצלמות וקרא לגנץ להיכנס איתו לממשלת אחדות כדי להתמודד עם נגיף הקורונה, והתחייב: "אם תסכים, אפנה את כיסאי עוד שנה וחצי בלי טריקים ובלי שטיקים."

נתניהו התייחס למגעים לממשלת אחדות בריאיון: "יש בינינו הסכם סגור, זה דובר בהודעות. למעשה כל הפרטים סגורים. ההצעה היא ממשלה שוויונית של חצי-חצי. אני והוא נכהן כראשי ממשלה ברוטציה, בחלוקה של שנה וחצי. כך יהיו גם מספר השרים. שר המשפטים ייקבע בהסמכה מבחוץ או שר וסגן שר שיתחלפו". נתניהו אף פנה למצלמה במהלך הריאיון וקרא לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות. נתניהו התחייב מול המצלמות: "אפנה את כיסא ראש הממשלה בתום התקופה המוגדרת לרוטציה".

נתניהו המשיך: "דיברנו על 4 תפקידים מרכזיים. הם ביקשו את החוץ והביטחון ושאנחנו נקבל את האוצר ויו"ר הכנסת. הם אמרו את זה כי ברור שראש ממשלה מכהן צריך יו"ר כנסת וצריך גם שר אוצר. אח"כ הם יתחלפו. אין לי מושג למה קשה להם לחתום".

על הקורנה אמר נתניהו: "זה מתקדם אצלנו בטור גיאומטרי, מספר החולים מכפיל את עצמו כל כמה ימים. שיעור המוות של החולים יכול לנוע בין 2-4 אחוזים. העניין יכול להגיע לרבבות של מתים בישראל. עם זאת, הצלחנו להיות במצב יותר טוב משום שקיבלנו החלטה לסגור את הגבולות. מה שרצינו לעשות קודם זה לבודד ולטפל בחולים. בקבוצה השנייה שאנחנו מטפלים בה זה להציל את הכלכלה שלנו. אני רוצה לשחרר את הבריאים".

נתניהו התייחס למגעים לממשלת אחדות: "יש בינינו הסכם סגור, זה דובר בהודעות. למעשה כל הפרטים סגורים. ההצעה היא ממשלה שוויונית של חצי-חצי. אני והוא נכהן כראשי ממשלה ברוטציה, בחלוקה של שנה וחצי. כך יהיו גם מספר השרים. שר המשפטים ייקבע בהסמכה מבחוץ או שר וסגן שר שיתחלפו". נתניהו אף פנה למצלמה במהלך הריאיון וקרא לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות. נתניהו התחייב מול המצלמות: "אפנה את כיסא ראש הממשלה בתום התקופה המוגדרת לרוטציה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *