נתניהו שוחח עם פוטין על החיסון הרוסי, והתחמק מביידן

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים שבה גילה כי למרות החיסונים של מודרנה ופייזר, שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במטרה להביא את החיסון הרוסי "ספוטניק 5" כבר בעוד כמה חודשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים שבה גילה כי למרות החיסונים של מודרנה ופייזר, שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במטרה להביא את החיסון הרוסי "ספוטניק 5" כבר בעוד כמה חודשים. "אסור להראות רפיון, כולנו בסירה אחת".על ג'ו ביידן, התחמק ולא כינה אותו הנשיא הנבחר "בקרוב יתאמו שיחה עם הנשיא… עם ג'ו ביידן שאמור להיות הנשיא הבא".

"אני בטוח ששמעתם את ההודעה של חברת מודרנה על חיסון של 94.5%", אמר נתניו בפתח דבריו. אישרתי עם שר הבריאות יולי אדלשטיין את אספקת החיסון ואני מבטיח שישראל תהיה בין הראשונות שיקבלו חיסון. ביום שישי חתמנו עם 'פייזר' על הסכם דומה. דיברתי גם עם נשיא רוסיה פוטין על חיסון ה'ספוטניק 5'. נספק חיסון לכמה שיותר אזרחים, כמה שיותר מהר. זה לא יקרה מחר, אך גם לא ייקח שנים".

"עד שיגיעו החיסונים אסור להראות רפיון ושאננות", אמר נתניהו. "לצד שיתוף הפעולה שלכם, נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות. ההחלטות מעמידות את ישראל במקום טוב יחסית לשאר מדינות העולם. ממוצע התחלואה של ישראל למיליון איש נמוך משל צ'כיה ובלגיה. שוחחתי עם קנצלר אוסטריה שרצה לשמוע על דרך ההתמודדות שלנו. אנחנו מאחלים לכולם הצלחה, כולנו בסירה אחת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *