נתניהו תוקף: "בחיי לא ראיתי תקציב כל כך גרוע, מלא גזירות כלכליות"

יו״ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס להעברת התקציב בפתח ישיבת סיעת הליכוד ותקף את ראש הממשלה ושר האוצר:

יו״ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס להעברת התקציב בפתח ישיבת סיעת הליכוד ותקף את ראש הממשלה ושר האוצר: "הממשלה הרעה הזאת שיקרה לאזרחי ישראל לצורך הקמתה והיא ממשיכה לשקר להם לצורך הישרדותה. בנט אמר שלא ישב עם לפיד, ליברמן אמר שלא יעלה מיסים, והם כמובן עשו בדיוק את ההפך. "

"יש לי לא מעט ניסיון בכלכלה", אמר ראש הממשלה, "הייתה לי הזכות כרה״מ ושר אוצר להפוך את ישראל לכלכלה חופשית וצומחת. העברתי הרבה תקציבים, אבל תקציב גרוע כזה עוד לא ראיתי. אומרים שזה תקציב ללא בשורה, אבל יש לו בשורה איומה. זה אוסף של גזירות כלכליות, העלאת מיסים והעלאת מחירים."

לדברי נתניהו, "אנחנו הורדנו מיסים והורדנו את מחירי החשמל. כשנכנסנו למשבר הקורונה לא רק שלא העלינו מיסים, גם תמכנו באזרחים. ומה עושה הממשלה הנוכחית? מעלה את מחירי החשמל, התחבורה הציבורית, הארנונה, הלחם, היא מטילה מס על רכישת מוצרים מחו״ל באינטרנט, מס נטפליקס, מס על ביקור רופאים מקצועיים, היא מעלה את מחירי המשקאות הקלים, מעלה את מחירי המוצרים החד פעמיים ובנוסף לכל זה גם פוגעת בחקלאים ובחקלאות הישראלית."

"נתניהו המשיך ותקף: "במקום להוריד מיסים ולהקל על אזרחי ישראל, הם מעלים מיסים ומחירים ופוגעים באזרחי ישראל. ולמה הם עושים זאת? הם צריכים לשלם 53 מיליארד שקלים שהבטיחו למנסור עבאס כדי שהממשלה שלהם תשרוד. הם מטילים על ישראל את מס עבאס. ולמה אזרחי ישראל הם אלה שצריכים לשלם את המחיר? הם לא צריכים. נפיל את הממשלה הזאת בהקדם."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *