נתניהו תקף את בנט: "איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה שלנו?"

יש לי שאלה אחת לממשלת ההונאה של בנט ולפיד – איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה שלנו במאבק נגד הקורונה?", שאל נתניהו, "מסרנו לכם מדינה במצב הטוב ביותר בעולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב אש לאחר נאומו הילדותי של בנט: ותקף את הממשלה בראשותו שהרסה כל מה שהוא בנה. "יש לי שאלה אחת לממשלת ההונאה של בנט ולפיד – איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה שלנו במאבק נגד הקורונה?", שאל נתניהו, "מסרנו לכם מדינה במצב הטוב ביותר בעולם".


נתניהו שיבח את מדיניותו ואמר כי "הוצאנו את ישראל מהמגפה מהר יותר מכולם. בכל העולם שיבחו את ההצלחה הכבירה שלנו. ומה עשיתם עם ההצלחה הזו? פשוט בעטתם בדלי המלא. ב-13 ביוני היו בישראל מספר זעום של חולים מאומתים. היום אצלכם יש 500 נדבקים ביום. מה אתם עושים מול התפרצות הקורונה? התשובה – כלום. במקום לבלום את הווריאנט הצטלמתם איתו בסלפי בנתב"ג".

נתניהו המשיך ותקף: "לפיד סיכם באופן מדהים עם האמריקנים, ובלי מילה מ'ראש הממשלה הייצוגי' בנט, מדיניות שאין הפתעות בעניין אירן. כלומר, ישראל לא תפתיע מבחינה מבצעית את ארה"ב. אני מעולם לא הסכמתי לתת התחייבות כזו ותוך דקות לפיד ויתר על העיקרון הריבוני הזה של הגנת ישראל מפני איום קיומי. זו ממשלה שמסכנת את ישראל מבפנים על ידי חוסר המנהיגות ומפקירה את ישראל למדיניות שנותנת יד להתגרענות של אירן".

לאחר מכן, בנט עלה שוב לדוכן ואמר על נתניהו כי "מעולם בתולדות ישראל לא היה מישהו שדיבר כל כך הרבה ועשה כל כך מעט בעניין אירן". הפינג-פונג נמשך כשנתניהו גם הוא עלה שוב והשיב: "אירן ייחלה לממשלה בראשותך, והיא יודעת למה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *