סגן המפכ"ל: "המשטרה מנסה לפתוח דף חדש עם הציבור החרדי"

בהדלקת נרות לילדים חרדים מיוחדים, הסביר סגן המפכ"ל, כי המשטרה מחפשת ליצור גשרים וקשרים חדשים עם הציבור החרדי ולשקם את האמון: "כי אחים אנחנו"

בהדלקת נרות לילדים חרדים מיוחדים, הסביר סגן המפכ"ל, כי המשטרה מחפשת ליצור גשרים וקשרים חדשים עם הציבור החרדי ולשקם את האמון: "כי אחים אנחנו" .

סגן המפכ"ל ניצב דוד ביתן, הפתיע בדברים שנשא במסיבת חנוכה לילדים מיוחדים בישוב 'חשמונאים' והסביר, כי המשטרה מנסה לבנות גשרים חדשים עם הציבור החרדי.

לאחר ששיבח את המתנדבים שמוסרים נפשם למען הילדים, אמר הסמפכ"ל, כי היעד של המשטרה הוא ליצור חיבור עם הקהילות החרדיות. לדבריו הפעילות מתנהלת דרך רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, שעובד מול רבני ועסקני הקהילות השונות במגזר החרדי, על מנת לפתוח דף חדש ביחסים בין החרדים למשטרה: "משטרת ישראל פועלת ליצור גשר עם הקהילות החרדיות, אנחנו מובילים מהלך יחד עם רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, כדי להיות לצד הקהילה החרדית. בזכות הרב אנחנו מצליחים ליצור גשר וקשר – כי אחים אנחנו".

"היעד של המשטרה הוא ליצור חיבור עם הקהילות החרדיות. רב המשטרה עובד מול רבני ועסקני הקהילות השונות במגזר החרדי, על מנת לפתוח דף חדש ביחסים בין החרדים למשטרה".

הסמפכ"ל ציין כי האירוע הנוכחי שבו השתתף הסגל הבכיר של המשטרה בהדלקת נרות חנוכה עם הילדים והמתנדבים של עמותת 'נותנים' הוא חלק ממה שמסייע ליצור אווירה של ביחד. עוד אמר ניצב ביתן, בעיניו המכבים של הדור הם השוטרים וכוחות הביטחון הפועלים במסירות בצד הביטחוני, והמתנדבים של עמותת 'נותנים' וארגוני החסד, הפועלים בתחום הסיוע והחסד. 'אתם המכבים של דורנו' אמר ניצב ביתן למתנדבים.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א, אשר התכבד גם הוא והשתתף באירוע, והדליק נרות חנוכה תוך שהוא מלווה בשירה של מקהלת הילדים המיוחדים. הרב לאו חלק שבחים רבים למתנדבים, שדואגים להמשיך את אור החנוכה של הילדים לאורך כל השנה: 'אור ההתנדבות מאיר באור מיוחד את חנוכה' אמר הרב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *