ליצמן בהתבטאות חריפה "לפיד הוא מחלה מדבקת שלוקה באנטישמיות"

בראיון מקיף שנערך הבוקר עם יו"ר מפלגת 'יהדות התורה' התייחס ליצמן להתקפות מצד מפלגתו כלפי בני גנץ, לאמירה הקשה שלו נגד לפיד וכן להקלטות של איוב קרא ונתניהו. וגם, מה הגיב בנוגע לחשדות נגדו

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התראיין הבוקר לתכנית לדקל-סגל ברשת ב'בה תקף בחריפות את ח"כ יאיר לפיד, היו"ר המשותף של מפלגת 'כחולל לבן' והודה כי כינה אותו "מחלה מדבקת שלוקה באנטישמיות", ליצמן נשאל אם הוא חוזר בו מדבריו וענה כי הוא אינו מתחרט על כך.

ליצמן נשאל בנוגע להתקפות בימים האחרונים מצד המפלגות החרדיות כלפי בני גנץ וענה "לא תקפנו אישית את בני גנץ עד היום למרות שכעסנו שחבר ללפיד אבל פתאום הוא התהפך ומדבר על ממשלה ללא חרדים. זו לא מנהיגות אלא זיגזג ועשינו טוב שהלכנו רק עם ביבי".

בהמשך הראיון נשאל סגן שר הבריאות האם שמע את הקלטת ראש הממשלה צועק על שר התקשורת דאז איוב קרא, והאם גם עליו צעק נתניהו. ליצמן אמר "מעולם לא, כנראה שלא היה צריך לצעוק עלי כיוון שאני עושה עבודה טובה".

ליצמן סירב להתייחס לפרשה שנמצאת סביבו, במסגרתה המליצה המשטרה להעמידו לדין "אני רק אומר שאתם תראו שאצא ללא כלום" סיים יו"ר מפלגת יהדות התורה את הראיון.

בתגובה לדברי ליצמן כתב ח"כ יאיר לפיד "הציבור הישראלי לא יכנע לפילוג ולהסתה של ליצמן והעסקנים החרדים. אין להם מונופול על היהדות והם לא יטיפו לנו על אנטישמיות. ליצמן חושב שיותר ממיליון מצביעי כחול לבן הם ״מחלה״ – התשובה תהיה בקלפי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *