סגר על העיר בני ברק? "יש לנו לא מעט בעיות באזורים כמו בני ברק"

רבים מאוד מתושבי העיר נמצאים כרגע בסכנת חיים

"יש לנו לא מעט בעיות בחברה החרדית, יש לנו לא מעט בעיות באזורים כמו בני ברק. חלק מהדיון מדבר על איך אולי נצליח לעשות את הסגר ולבודד את אותם אזורים". כך מנכ"ל משרד האוצר, שי באבד, בהתייחסותו ללוויה ההמונית שהיתה אמש בבני ברק ולהתפרצות נגיף הקורונה בעיר, כאשר בני ברק מובילה במקרי ההידבקויות בקרב הערים ברחבי הארץ, עד לאתמול לא נשמע קולה של שום דמות ציבורית שלוקחת את ההגה לידיה בהובלת המאבק כנגד הקורונה בעיר בני ברק.

מראות ההתגודדות בעיר עד לא מזמן היו נפוצים ביותר וזאת למרות ההנחיות המפורשות של משרד הבריאות בעיר בני ברק לא היה מי שיאכוף את הנושא וקולם של עסקני הציבור לא נשמע, כאשר הוויכוח היחידי היה האם לסגור את מוסדות הלימוד לאור הקורונה.

אמש פנה חבר מועצת העיר יעקב וידר במכתב לראש העיר בו הוא כותב בין היתר: "לפי הנתונים שקיבלנו ממשרד הבריאות בערב שבת, יש בבני ברק התפרצות חריפה ביותר של נגיף הקורונה. המשמעות היא שרבים מאוד מתושבי העיר נמצאים כרגע בסכנת חיים!

שוחחתי גם עם המשטרה וגם עם משרדי הממשלה כדי להבין איך הגענו למצב החמור הזה ומה אפשר לעשות כרגע.

אין עדיין מידע מדויק אבל גורמי המקצוע מעריכים שההתפרצות מושפעת מכך שהעיר היא אחת הצפופות בארץ, מבקרים רבים מכל הארץ מגיעים לחנויות בעיר, וגם המודעות לגודל הסכנה והשמירה על ההנחיות היא בינונית – בפרט בכניסה לחנויות.

אנחנו במצב חירום שלא היה בעיר מעולם. כרגע אנחנו חייבים להילחם הכי מהר והכי חזק שאפשר, לפני שיהיה אסון כבד חס ושלום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *