סוף לרדיפת התקשורת? איש נדל"ן חרדי תובע את חדשות 13 על פרסום תמונתו

לאחר אין ספור פעמים בהם אתרי החדשות החילונים פרסמו תמונות של חרדים בהקשר הקורונה, איש נדל”ן חרדי, שמחה וולקוביץ, שלח מכתב התרעה לחדשות 13 לאחר לאחר שחברת החדשות העלתה תמונת תקריב שלו לדיווחים שלה על העלייה בתחלואה בקורונה

איש נדל"ן חרדי, שמחה וולקוביץ, שלח מכתב התרעה לחדשות 13 לאחר לאחר שחברת החדשות העלתה תמונת תקריב שלו לדיווחים שלה על העלייה בתחלואה בקורונה.

תמונתו של וולקוביץ החרדי הוסרה והוחלפה בתמונה א-מגזרית.

במכתב ההתראה כתב עו"ד בן זריהן לחדשות 13 כי "שמחה הוא אזרח שומר חוק בן 29, אב לשלושה ילדים ואיש נדל"ן מוכר ומוערך העוסק בפרויקטים רבים במרכז הארץ… בנוסף לנ"ל, שמחה הוא גם חרדי. די היה לכם בעובדה זו כדי להפוך את תמונתו לבבואה של מחלת הקורונה ולהפיץ את תמונתו של שמחה בהזדמנויות רבות עת אוזכרה הקורונה".

במכתב נטען כי "תחת הכותרת הקשה, מסיבותיכם הצרות, חיפשתם תמונה של אדם חרדי, ללא שום קשר לדיווח החדשותי, ובחרתם בשמחה משל היה קשור בדרך כלשהי למחלה או להפצתה.

"התנהלותכם הבוטה, שמניעיה נסתרים בעיניי, באה לידי ביטוי בין היתר בהשתלשלות האירועים. בעמודים שלכם ברשתות החברתיות; שם למשל עלה תחילה הדיווח ללא תמונה כלשהי. כעבור דקה או שתיים הדיווח נמחק ומיד עלה שוב, ואליו צורפה תמונתו של שמחה – כלומר ממש חיפשתם תמונה של אדם חרדי כדי לקשרה לכתבה".

בהתראה הוא כותב כי "אזרח זה אינו קשור בכל צורה שהיא לכתבתכם, מעולם לא נחשד כי ביצע עבירה כלשהי על הנחיות הקורונה השונות, ולמרות זאת בחרו בחדשות 13 להביכו ולהכפישו בצירוף תמונתו לכתבות".

עו"ד זריהן דורש פיצוי בסך 100 אלף שקל בגין עוגמת-הנפש והפגיעה בשמו הטוב של וולקוביץ.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "הבחירה בתמונה הספציפית הייתה רנדומלית ולצורכי ויזואליה בלבד. עם קבלת הפנייה הוסר הציוץ בו שולבה התמונה בשגגה. לא הייתה כל כוונה חלילה לפגוע במישהו, ואם מישהו נפגע, אנו מתנצלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *