סופית: המופע של בן דוד ושטיינמץ בחיפה – בוטל

למרות הניסיון לקיים את האירוע במימון פרטי, מפיקי האירוע הודיעו בדקות האחרונות כי הקומזיץ בוטל, בשל סירוב מרכז הקונגרסים בחיפה לקיים את האירוע לגברים בלבד

למרות הניסיון בלילה האחרון להביא לקיום את האירוע הערב בחיפה, של מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ, כעת הוברר כי לא ניתן לקיים את ההופעה וזאת לנוכח העובדה שמרכז הקונגרסים שייך לעירייה.

אמש החליטו מארגני האירוע בחיפה לקיים את האירוע בכל זאת למרות החלטת השופט שלא יקבלו מימון מעיריית חיפה, אלא במימון פרטי, אלא שהבוקר הוברר סופית כי לא ניתן לקיים את האירוע בשל מיקומו במרכז הקונגרסים השייך לעירייה.

בדיונים שנערכו הבוקר בניסיון לקיימו בכל זאת, הבהיר גורם המשויך למרכז הקונגרסים כי החלטת השופט שהתקבלה אתמול לא הבהירה כי ניתן לבצע זאת במימון פרטי, אלא אסרה על קיום האירוע באם אין בו מקום לנשים, ומשכך הוא לא יכול לאפשר את קיומו של האירוע במרכז הקונגרסים.

בעקבות כך הוברר למארגני האירוע, כי אין ביכולתם לקיים הערב את האירוע שתוכנן, למרות שאתמול עוד הייתה מחשבה לנסות ולהפוך זאת למפגן כוח.

מארגני האירוע לא הסכימו להתפשר על עמדתם כפי שהוצגה אתמול בבית המשפט, ובשל כך הוחלט כי לא ניתן לקיים את האירוע המדובר והקומזיץ בוטל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *