סופית: מחנה השינוי זכה לרוב של 61, סער: "צריך להקים ממשלת שינוי, אגו לא יהיה שיקול"

ספירת הקולות הגיעה לישורת האחרונה בה מזינים נתונים למערכת הממוחשבת ועל פי ההערכות אין שינוי בתמונת הגושים, מחנה השינוי מקבל 61 מנדטים מול מחנה נתניהו רק 59.

ספירת הקולות הגיעה לישורת האחרונה בה מזינים נתונים למערכת הממוחשבת ועל פי ההערכות אין שינוי בתמונת הגושים, מחנה השינוי מקבל 61 מנדטים מול מחנה נתניהו רק 59. נתניהו ינסה לרכיב ממשלה עם עבאס מרע"מ אך בצלאל סמוטריץ' כבר הבהיר שלא יסכים ל קואליציה שכזאת, גם איתמר בן גביר חבר הכנסת החדש הודיע כי מנסור עבאס היה ונותר "מחבל". כעת, המפתחות עוברות למחנה סער ובנט שינסו להרכיב קואליציה.

גדעון סער שמפלגתו גזלה 2 מנדטים מכריעים לליכוד צייץ בטוויטר: "עם פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות ברור שלנתניהו אין רוב להקמת ממשלה בראשותו. עתה יש לפעול למיצוי האפשרות להקמת ממשלת שינוי. כפי שהודעתי בליל הבחירות: אגו לא יהיה שיקול."
.
וזה תמונת המנדטים:

הליכוד 30, יש עתיד 17, ש"ס 9, כחול לבן 8, ימינה 7, העבודה 7, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, הציונות הדתית 6, הרשימה המשותפת 6, תקווה חדשה 6, מרצ 6, רע"ם 4.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית עו"ד אורלי עדס אמרה היום (חמישי) בחדשות 13 כי ספירת הקולות הסתיימה. "התחלנו להקליד את הנתונים ואחר כך הם יעברו עיבוד והליכי בקרה נוספים", הסבירה, "אני מעריכה שהתוצאות הסופיות יתפרסמו עד חצות"."באופן עקרוני, אני לא רוצה להתחייב כאן, אבל אנחנו לא מחשבים בכלל את החלוקה עד הסיום המוחלט של הקלדת התוצאות. מה שחשוב לדעת הוא שאני אישית לא חושבת שיהיה שינוי גדול. הפעם המעטפות הכפולות משקפות את כלל האוכלוסייה, ולכן אני חושבת שההתפלגות כאן תהיה זהה למעטפות הרגילות", אמרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *