סטירות והעפת כובעים: הערבים החלו לתקוף בחורי ישיבות ולהעלות לטיקטוק

תיעודים מבהילים פורסמו ביממה האחרונה ברשת הטיקטוק בו נראים ערבים בירושלים נותנים סטירות לבחורי ישיבה ברכבת ומעיפים לבחורי ישיבות את הכובע – להנאתם

תיעודים מבהילים פורסמו ביממה האחרונה ברשת הטיקטוק בו נראים ערבים בירושלים נותנים סטירות לבחורי ישיבה ברכבת ומעיפים לבחורי ישיבות את הכובע – להנאתם. המשטרה האריכה ב-4 ימים מעצרו של החשוד במעורבות באירוע התקיפה שצולם והועלה לרשת החברתית .

אביו של הבחור ספר ל'כל העיר': ברגע שהוא חזר הביתה, יכולתי רק לשבת, לחבק ולומר לו שזה לא הוא הבעיה, זה אנחנו כיהודים שעדיין סובלים בגלות – למרות שאנחנו ביום העצמאות.

לדבריו, הוא חש עלבון נוראי. סיכמתי איתו שאין יותר נסיעות ברכבת, וודאי לא בשעות ערב. התקיפה כוונה לכל אחד מאיתנו באשר הוא יהודי, הוא חטף בשביל כולנו.

במקביל, משטרת ישראל נערכה הבוקר עם מאות שוטרים ולוחמי מג"ב במשימות אבטחה, סדר ציבורי, הכוונה והזרמת התנועה במטרה לאפשר את הגעת עשרות אלפי המתפללים המוסלמים להר הבית ולאפשר את תפילת שישי הראשון של חודש הראמדן, כל זאת לצד משימות השגרה של מחוז ירושלים במתן שירות לתושבי העיר ומבקריה ושמירה על ביטחונם.

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, הגיע במהלך היום אל נקודת המשטרה בכותל המערבי שם פגש את מפכ"ל המשטרה, ניצב יעקב שבתאי, ואת מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן שפיקד על כלל הכוחות, על מנת לקיים הערכת מצב באשר להיערכות השוטרים בכניסות לעיר העתיקה והר הבית בכדי לאפשר את חופש הפולחן לכלל העדות והדתות בעיר.

ההערכות המבצעית במעברי עוטף ירושלים, אפשרה כניסה של מתפללים מוסלמים משטחי איו"ש להר הבית, בהתאם למדיניות שר הביטחון, והזרמת התחבורה הציבורית מהמעברים לעיר העתיקה וחזרה.

בתוך כך, מפקד מחוז ירושלים, ניצב תורג'מן עמד הבוקר מקרוב על היערכות השוטרים וכוחות הביטחון במעבר קלנדיה שבצפון העיר, עת שאלפים עברו ועשו דרכם לכיוון העיר העתיקה על גבי מערך היסעים מתוכנן ומוקפד שערכה המשטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *