סיוון רהב על הזמרת שסירבה ללחוץ את ידו של ביידן: "הוכחת שיש לך עקרונות"

הזמרת יובל דיין החליטה שלא ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שהושטה אליה בנימוס. סיוון רהב מחזקת אותה

הזמרת יובל דיין החליטה שלא ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שהושטה אליה בנימוס. הזמרת יחד עם הזמר רן דנקר ביצעו עיבוד מיוחד לשיר "לו יהי" של נעמי שמר בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים.

העיתונאית ואשת התקשורת סיון רהב מאיר כתבה לדיין: "אז הרוב יריעו וירימו ויחמיאו לך על 'קידוש השם מטורףףףף' שעשית. וחלק יגידו שאת צבועה כי רגע קודם שרת מולו עם זמר, ומה עם דרך ארץ והלבנת פנים. ובעיקר – יהיו מלא בדיחות שנונות עליך (כבר ראיתי כמה)". רהב מאיר מבקשת להזכיר שכל יום יש סערת רשת אחרת, וממילא זה יגמר בקרוב.

"אבל מעבר לוויראליות החולפת, הזמנית, זכית להעביר פה מסר נצחי. יש מונח כזה בתורת החסידות, 'רשימו'. מעשים משאירים רושם בעולם, ואת השארת רושם של נאמנות. הכי נחמד להיות נחמד. לתרום הכנסות של הופעה ולקבל מיליון לייקים. או אפילו להדליק נרות שבת ולספר כמה כיף זה 'יממה בלי סלולרי'. הכול נכון, ואני הרי מכירה אותך, את מה-זה מעדיפה להיות בסדר עם כולם. אבל אי אפשר כל החיים לפעול רק לפי מה שנחמד. זכותו וחובתו של אדם לשמור ולהקפיד על מה שחשוב ויקר לו. הוכחת אתמול שגם כשזה נגד המתיקות היובל-דיינית – יש לך עקרונות שגם נשיא ארצות הברית לא ישנה. כל הכבוד, ראשי ממשלות לפעמים לא עומדים בלחץ של נשיא ארצות הברית."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *