סיממה את ילדיה כדי לקבל קצבה מהביטוח הלאומי

חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו לאחרונה בחקירה סמויה, עם קבלת מידע מהקהילה, בדבר חשד כי תושבת נתניה נותנת עפ"י החשד לבנותיה, בנות 6 ו – 7, חומרים שונים על מנת לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים

חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו לאחרונה בחקירה סמויה, עם קבלת מידע מהקהילה, בדבר חשד כי תושבת נתניה נותנת עפ"י החשד לבנותיה, בנות 6 ו – 7, חומרים שונים על מנת לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים.

חוקרי המשטרה בתחנת נתניה, חקרו במישור הסמוי את את החשד לפגיעה בחסרי ישע, עם התפתחות החקירה עלה חשד בדבר יצירת מצג שווא של האם בפני הוועדות של הביטוח הלאומי, הנוגעים לכל שמונת ילדיה, תוך טענות שונות בדבר היותם בעלי צרכים מיוחדים, שעה שהם בריאים לחלוטין, כאמור במטרה לקבל קצבאות במרמה הנאמדים בכ –50,000 שח כל חודש.

בתוך כך, חוקרי המשטרה בתחנת נתניה עצרו הבוקר את החשודה, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים רפואיים שונים וחומרים שהועברו להמשך מיצוי ראיות. בנוסף , גורמי רווחה עורבו לטובת טיפול בכלל הילדים, ותשאול הקטינים ע"י חוקר מוסמך מטעמם.

בכוונת המשטרה להביא את החשודה מחר, לדיון בבימ"ש השלום פ"ת, בבקשה להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *