סמוטריץ' חשף: "בנט ושקד הרדימו את מצביעי הימין"

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' חושף את התוכנית הפוליטית של יו"ר ימינה, נפתלי בנט וטוען כי בנט הונה את הציבור כשהבהיר לתקשורת שהוא ירד מממשלת השינוי. "כשישבתם בממ״ד, כשפחדתם לרדת לרחוב נרקם תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו – בנט ושקד הרדימו את מצביעי הימין והציגו מצג שווא שהממשלה ירדה מהפרק

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' חושף את התוכנית הפוליטית של יו"ר ימינה, נפתלי בנט וטוען כי בנט הונה את הציבור כשהבהיר לתקשורת שהוא ירד מממשלת השינוי. "כשישבתם בממ״ד, כשפחדתם לרדת לרחוב נרקם תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו – בנט ושקד הרדימו את מצביעי הימין והציגו מצג שווא שהממשלה ירדה מהפרק. הם עבדו עלינו.", טען סמוטריץ'.

סמוטריץ' הסביר את פרטי התכנית כי "הם הבינו שלא ניתן ציבורית להצדיק הקמת ממשלה עם מי שלא מסוגלים לגנות פרעות ביהודים, תוך כדי שהפרעות האלה מתבצעות, ולכן חיכו לסיום המבצע כדי שנשכח."
"שימו לב", המשיך סמוטריץ' "לא בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים."

סמוטרץ' גילה כי "הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ."

"אני לא לעולם לא אמכור את ערכי. נקודה. ", סיכם סמוטריץ'.

סמוטריץ' התריע וכתב: "תתכוננו: בימים הקרובים יכנס בנט מסיבת עיתונאים דרמטית ובה הוא יסביר שלאור ״העובדה״ שלא ניתן להקים ממשלת ימין ״אין לו ברירה״ וכדי למנוע בחירות חמישיות הוא "נאלץ" להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים תומכי הטרור, ולעמוד בראשה כמובן, ואף יקרא למפלגות החרדיות ולציונות הדתית להצטרף.

סמוטריץ' ממשיך: "בנט יספר לכם שהוא הרי הוריד מהפרק את ממשלת השמאל כבר לפני שבועיים, ולמרות זאת לא הצלחנו עדיין להרכיב ממשלת ימין. אבל האמת היא שאתם ואני חשבנו שממשלת השינוי ירדה מהפרק. המפלגות השותפות ידעו אחרת ופעלו אחרת. בנט פעל ופועל למעשה כל העת כדי להכשיל הקמת ממשלת ימין. בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו הוא, בנט, יבוא ברגע האחרון, כביכול מחוסר ברירה.
חברות וחברים, בנט משקר. איילת משקרת. הסיבה היחידה שבגללה לא קמה ממשלת ימין כפי שהציבור מצפה שתקום- היא החתירה שלהם להקמת ממשלת שמאל.

"הניסיון הנואל, אחרי הפרעות האיומות שחווינו במדינת ישראל, לחזור שוב על החוצפה ולהאשים אותי במניעת הקמת ממשלה ימנית בשל סירובי להשען על תומכי הטרור, והבקשה החוזרת ממני לעשות זאת, הוא בלתי נתפס באפסיותו. לאן עוד תידרדרו?!", סיים סמוטריץ' את נאומו.

כזכור, שעה לאחר החשיפה של יאיר שרקי כי בנט ירד ממשלת השינוי הזהיר כתב אקטואליק בדף הטוויטר שלו כי מדובר בתרגיל פוליטי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *