סערת הצנזור ביתד: הכחשה גורפת מבתי גדולי ישראל

בהודעה מיוחדת מבתי מרנן הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין שליט"א הם מכחישים את הפרסום של יאיר שרקי בחדשות 12 כי יתד נאמן צינזר מכתב בו קרא לבני התורה לחזור לכוללים ולישיבות.

בהודעה מיוחדת מבתי מרנן הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין שליט"א הם מכחישים את הפרסום של יאיר שרקי בחדשות 12 כי יתד נאמן צינזר מכתב בו קרא לבני התורה לחזור לכוללים ולישיבות.

בהודעה המשותפת נמסר כך: "עקב פרסומים שקריים וחסרי בסיס, עלינו להבהיר ולעדכן, כי גדולי הדור כואבים על כל יום של ביטול תורה, ופועלים רבות בתיאום הדוק מאז תחילת משבר הקורונה כדי לפתור בהקדם המיידי את העניין".

אמש בשעה מאוחרת כתב מרן הגר"ח שליט"א מכתב בו הוא מורה כי צורך המצב הוא לפתוח את המוסדות בכפוף לכללי הזהירות ותורה מגנא ומצלא, כשהמכתב נשלח מביתו לצירוף חתימתו של מרן הגר"ג שהיה שותף לכל המהלכים בנושא.

מרן הגר"ג שליט"א ביקש לעלות ולשוחח עם מרן הגר"ח וללבן נקודות צדדיות שהושפעו מהמכתב, ולכך נעתר מרן הגר"ח וביקש שלא לפרסם לעת עתה את המכתב.

אכן במהלך היום סוכמו הדברים בין גדולי הדור במשותף, והוקם צוות פעולה למצוא את הדרך הנכונה להביא לפתיחת הזמן, בו יפעלו הרה"ג חיים אהרון קאופמן, והרב שמואל ליטוב. הצוות יפעל בתיאום עם חברי הכנסת של דגל התורה ויכנס לעובי הקורה כדי לרכז מול המשרדים הרלוונטים את הדרכים לפתיחת כלל המוסדות בהקדם. בהוראת מרן הגר"ח יושהה לעת עתה פרסום המכתב עד להשגת המתווה על הצד הטוב ביותר בס"ד.

על דעת גדולי הדור שליט"א הוחלט, כי אם לא יענו ותמשך גרירת הרגלים ולא תהיה התקדמות מעשית, גדולי הדור ישקלו צעדים חריפים מאוד.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סגולת לימוד התורה

    על סגולת לימוד תורה כתיב: "אם לא בריתי יומם… חוקות שמים וארץ לא שמתי" ובמיוחד על לימוד תשב"ר כתוב: "אין העולם עומד אלא על הבל פיהם של תשב"ר"

    כל מטרת נגיף הקורונה להראות ליושבי תבל כי כל הרופאים בעולם, כל המדענים, היועצים והמנהיגים – עומדים חדלי אונים מול נגיף קטן ומזערי שהקב"ה הביא.

    ולצערינו הרב, במקום להתחזק באמונה ולהוסיף לימוד התורה בתתי"ם ובישיבות, להתכנס בבתי כנסת לזעוק ולהריע בלי סוף, אנשים חרדים ממשיכים להאמין במשרד הבריאות, להתרגש מהטירוף שאחז אותו, כי אנשים כופרים כשיש להם צרה מיד מאבדים עשתונותיהם ופועלים ללא הגיון או שכל בטירוף הדעת.

    כל בר דעת מבין שנתניהו מנסה לשגע מדינה שלמה, בפחדים מוגזמים ומטורפים, להציל את עצמו שיהיה מצב חירום, כדי שינצל מן הכלא ומהאופוזיציה.

    תראו: בארץ ישראל מתים מידי חודש מתאונות דרכים ומעישון מאות אחוזים יותר, ואין פוצה פה ומצפצף! וכאן כבר חודש וכמעט לא מת אדם בדומה לחו"ל, ואין צורך להיסחף לטירוף מוחלט!

    דבר אחד ודאי, כמו שאמר רבי עקיבא את המשל עם הדגים, שאם יוציאו את הדגים מהמים זהו מוות בטוח. וזה בדיוק מתאים למצב הנוכחי.

    הקורונה זהו מאה ספיקות – וביטול לימוד תורה ותשב"ר זהו סכנה מיידית ומוחשית, וזה גופא נסיון לנו, להאמין בהשי"ת ולא במשרד הבריאות! רח"ל.

    יהודים שיתו לבכם בעוד מועד! יש לפנינו ניסיון עצום באמונה, לראות מי מאמין בהשי"ת באמת, ויודע שתורה מגינא ומצילא, ואם הגיע עלינו נגף, עלינו להוסיף בלימוד תשב"ר של ילדים במיוחד, וכן כל הישיבות ועולם התורה עליו להוסיף שעות לימוד ולכנס עצרות תפילה, ובעיקר להתחזק בתורה ותפלה, בשמירת עיניים, שמירת הברית, קדושה וטהרה, [דהיינו כולל הצניעות 100%] כי זה רצונו של הקב"ה לעת כזאת!

    להתחזק ולהתפלל לקב"ה שהוא יושיענו ויגאלינו שנית "בקרוב" וישמיענו ברחמיו שנית לעיני כל חי לאמור הן גאלתי אתכם אחרית כראשית להיות לכם לאלוקים אני השם אלוקיכם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב