סערת עבירות הבנייה: חבר המועצה במתקפה נגד עורכת הדין שהגנה על ליאת בן ארי

חנוך עוז במכתב חריף נגד למנדלבליט: "עו"ד בת-אור כהנוביץ' חייבת את קידומה לבן ארי. איך לא רעדו לה הידיים כשכתבה את מכתב ההגנה"

חבר מועצת תכנון ובנייה בעיריית ראש העין חנוך עוז במכתב חריף נגד למנדלבליט: "עו"ד בת-אור כהנוביץ' שכתבה את מכתב האיום נגדי ודרשה ממני לא להתערב בעבירות הבנייה של ליאת בן ארי חייבת את קידומה לבן ארי והיא מצוייה בניגוד עניינים מהותי; בן ארי ובעלה נתפסו לפני חצי שנה בעבירות בניה. מדוע לא הוגש נגדם כתב אישום?"

"מי מושך בחוטים ומעכב הגשת כתב אישום בתיק כל כך ברור? כיצד לא רעדו ידיה של עו"ד כהנוביץ' להיחלץ לטובת בן ארי שמינתה אותה, במישרין או בעקיפין לתפקידה והיא גם כפופה לה היררכית ומוסדית – באופן כה בוטה וכה מנוגד לשלטון החוק… מדוע כהנוביץ' לא התערבה קודם לכן מעולם באופן בוטה שכזה? או שמא זה רק מהסיבה שעבריינית הבנייה בה עסקינן היא עמיתתה לעבודה?".

"ממתי עובדת המחלקה הזאת משמשת 'קבלן הוצאה מצרות משפטיות' עבור מי שהפר ברגל גסה את החוק כדי להשיא לעצמו רווחים כלכליים עצומים תוך צפצוף על החוק ואולי אף קבלת דבר במרמה"

"לא יקום ולא יהיה – זו איננה רפובליקת בננות. וגם הגב' בן ארי והגב' כהנוביץ' כפופות לחוק ועם כל הכבוד הן לא יכולות לנהוג בפרקליטות כבחצר האחורית שלהן".

"אבקשך להורות לחקור לאלתר את נסיבות הזכייה של העמותה שבה חברה ליאת בן ארי במכרז כשהצעתה היתה נמוכה ב-10 מיליון שקל מההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה – ואת האופן שבו הערימו חברי העמותה ובכלל ליאת בן ארי ובעלה אביב שווקי, על הוראת מנהל מקרקעי ישראל על מנת לקבל קרקע מוזלת על כל המשמעויות החמורות המתלוות לדבר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *