סער: "המפלגות הערביות מפרקות את הממשלה, אבל לא אשב עם ביבי"

שר המשפטים גדעון סער אמר הערב (שלישי) בריאיון למהדורה המרכזית כי"אותן מפלגות שפרקו כל עול והפרו את המשמעת הקואליציונית, הן מבינות שהן מפרקות למעשה את הממשלה". צפו

שר המשפטים גדעון סער אמר הערב (שלישי) בריאיון למהדורה המרכזית כי"אותן מפלגות שפרקו כל עול והפרו את המשמעת הקואליציונית, הן מבינות שהן מפרקות למעשה את הממשלה".

"לא חוזר בי משום מילה שאמרתי", הדגיש סער "לפי דעתי זה חוסר אחריות לאומית, על גבול הטירוף מה שעשתה אתמול האופוזיציה בכנסת", תקף סער את הליכוד. "ומי שחושב שהציבור הוא טיפש ולא רואה את זה שמחפיפים את האינטרסים הלאומים לאינטרסים אישיים – הוא טועה". בהמשך הוסיף: "לא רואה סיבה לתת פרס לאופוזיציה על פעולתה אתמול, אני לא עד כדי כך תמים".

סער פסל את האפשרות שיקים ממשלה עם נתניהו והוסיף כי האירועים אמש במליאת הכנסת רק הגבירו את האיבה לביבי. "מה שקרה אתמול בכנסת מחזק את דעתי שאי אפשר לתת את ניהול המדינה לאנשים שמובילים בידי אנשים שמובלים על ידי אינטרסים אישיים פוליטיים ולא על ידי האינטרס של טובת המדינה".

שר המשפטים חזר והדגיש: "אם הקואליציה אינה יכולה להעביר חוקים כאלה היא נמצאת במדרון שסופו ברור מראש". בהמשך הוסיף: "אין לי את הפריבילגיה להרים ידיים. אני צריך להילחם גם על קיום הממשלה וגם על החוק, וגם על האינטרס של חצי מיליון אזרחים שאתמול חלק גדול מהנציגים שלהם בכנסת הפנו להם עורף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *