סער לא מתקפל: "חסלו את הביביזם לפני שיחסלו את הליכוד"

'יו"ר תקווה חדשה גדעון סער המשיך את הקו התקיף שלו מלפני הבחירות והצהיר כי לא ישב בממשלה עם נתניהו

'יו"ר תקווה חדשה גדעון סער המשיך את הקו התקיף שלו מלפני הבחירות והצהיר כי לא ישב בממשלה עם נתניהו, "חזרתי ואמרתי בבחירות שני דברים ואני חוזר עליהם כאן הערב", אמר סער, "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו ונפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל. וזה מה שאני עושה בימים האלה. אני פועל כמיטב יכולתי כדי שתקום במדינת ישראל ממשלת שינוי שתחליף את נתניהו. חד. חלק. ברור".

סער המשיך: "אנחנו רוצים להקים ממשלת פיוס שתחבר מחדש בין חלקי העם הזה שבו כולנו אחים. אנחנו רוצים ממשלה שתחזיר ערכים של אמירת אמת, של יושר ושל יושרה בחיים הציבוריים. של עמידה בהבטחות. של כבוד לזולת, גם ליריב וגם לשותף הפוליטי. אנחנו רוצים להקים ממשלה שתעסוק בשיקום הכלכלה ובהחזקרת הצמיחה, שתראה את טובת האזרחים כנגד עיניה. זאת הממשלה שאנחנו רוצים, זאת הממשלה שהבטחנו לעשות כמיטב יכולתנו להקים. וזה מה שנעשה. חד וחלק".

"אני אומר מראש", אמר יו"ר תקווה חדשה, "לא משנה מה יהיו הלחצים ומי יהיו הלוחצים – זה לא ישנה דבר. חבל על הזמן, לא יקרה. לא נשנה את הדברים שהצגנו בפני הציבור. אנחנו אומרים לנו בואו, מנעו בחירות חמישיות, אנחנו רוצים בכל מועדנו למנוע בחירות חמישיות ונפעל לכך, אך מי הביא את ישראל ל-4 מערכות בחירות בשנתיים ועדיין נאחז בקרנות המזבח? הוא זה שצריך להסיק את המסקנות ולזוז הצידה ולאפשר לישראל להתקדם".

סער פנה ה=בדבריו לחברי הליכוד: "אומרים לנו בואו הקימו ממשלת ימין, אנחנו אומרים אדרבה, תיבחרו מי שתבחרו, יש דבר אחד שלא תצליחו לעשות, לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו. רוצים ממשלה כזו? אפשר להקים ממשלה כזו בכמה ימים". בהמשך הוסיף: "כל אנשי הליכוד שפונים אלי, אני יודע בדיוק מה הם חשבים. אתם ששנים לא אמרתם לו על דבר. לכו היום ותעשו את הדבר האמיתי, הנכון, שיכול גם להציל את התנועה שהייתה פעם מפוארת. אני קורא לכם ואומר לכם, חסלו את הביביזם לפני שיחסל את הליכוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *