ספרדים! דרעי רוצה להשאיר אתכם קטנים, צייתנים, ובעיקר נחותים • דב הלברטל

אני מזהיר את הספרדים: דרעי יעשה הכל כדי להפוך אתכם לקטנים, עלובים, עבדים ובעיקר צייתנים. אתם תישארו מזרחיים, ללא חינוך כללי, ללא חינוך ישיבתי שמתאים לכם, ורק דרעי והאליטה – הם ילכו לאשכנזים. הוא בז לכם בלבו. הוא אוהב רק אשכנזים ואת תרבות המערב

דרעי יבסס את הקמפיין של ש"ס על המזרחיות. המטרה שלו, להפוך את הספרדים לעבדים נרצעים. כאלה שישירו לו 'אריה מלך ישראל'. כי גם הרי הוא עומד בפני כתב אישום אפשרי. וחוץ מזה, זו דרך מצוינת להשיג מנדטים – להאדיר את רגשי הנחיתות של הספרדים. דרעי ידרוך על המזרחים. הוא יודע איך לעשות את זה. הוא גם יתחיל לחלק קמיעות. וכמובן, לטעון שהאשכנזים הם גזענים.

אבל דרעי בז למזרחים שלו. הוא רואה בהם נחותים. בנאום הבא שלו על המזרחיים שאין כמותם, לעומת האשכנזים הגזענים ועלובי הנפש, שיקום מישהו וישאל את דרעי – למה אתה שולח את כל בניך ובנותיך למוסדות אשכנזיים? למה? תגיד למה? אם אנחנו, הספרדיים כל כך אצילים, חכמים וטובים, למה אתה בז לנו? אז בעצם אתה דרעי הגזען, כי אתה האחראי במשך שלושים שנה על הספרדים ואתה בעצמך אומר שהם נחותים, ולכן לא רוצה שבניך ילמדו יחד איתם.

ולא רק דרעי, אלא כל האליטה הספרדית. מפאת כבודם לא אנקוב בשמותיהם. כולם אומרים למזרחיים שהם הכי טובים, הכי נעלים, אבל את בניהם הם שולחים ללמוד אצל האשכנזים. תשאלו את חבר הכנסת מיכאלי. תשאלו את כל האליטה של הש"ס, גם האליטה הרבנית.

אני מציע למזרחיים למרוד בדרעי. כי אם דרעי שולח לאשכנזים, סימן שהוא גזען עלוב ששונא מזרחים בתוך לבו, ובעיקר, בז להם. דווקא האשכנזים יותר מתונים מדרעי בעניין זה. אחרת איך יעלה על הדעת שהוא שולח לאשכנזים. והוא הרי ראש תנועה? לא יאומן. למה אתם לא שואלים אותו את זה. למה אתם המזרחיים לא מורדים בדרעי? למה הוא, ראש תנועת המזרחיים, שולח לאשכנזים. ולא רק הוא, אלא כל האליטה? למה?

וזה לא רק שהוא בז להם. הוא מנציח את הנחיתות שלהם. כי מה הוא מציע להם? להתלבש ולהתנהג כמו האשכנזים, אבל להישאר מזרחיים, והוא, דרעי ישלח לאשכנזים. הוא רוצה את כל המזרחיים עבדים קטנים וצייתנים שלו. שוטף להם את המוח במזרחיות אנרכוניסטית, שהוא עצמו בז לה.

איך הוא יעשה את זה? הוא ישטוף להם את המוח כמה הם טובים, ושהם צריכים להצביע עבורו. ואז מה יקרה להם? המסורתיים, שיכלו ללמוד ולהתפתח, ילבשו כובע ומדים שלא מתאימים להם, ויגיעו לברזלים במקום להיות פרופסורים לרפואה וחוקרי מדע המוח, שלא כמו אצל המזרחים המסורתיים שמצביעים ליכוד. הם דווקא מגיעים להישגים. שם לא הופכים אותם לעבדים.

דרעי יביא אותם לברזלים, ואז יתפתח מעגל קסם. הם יהיו מתוסכלים ולא יצרניים. הם ירגישו עליבות, ואז יצטרכו לחיות על חשבון דרעי. הוא ייתן להם לחם, פירורים. יהפוך אותם לעניים מקבצי נדבות. הם יהיו תלויים בו, כלכלית ומנטלית. והתנאי יהיה שהם יצעקו כל היום בברזלים, אריה מלך ישראל. וכך יהפכו אנשים מזרחיים מהוגנים ובעלי פוטנציאל לקיום מכובד ביותר, לעבדים לדרעי.

ואם מדובר על בני הישיבות הספרדים, גם להם דרעי ינחיל רגשי נחיתות. אגב, דרעי כבר שלושים שנה שולט במזרחיים. איך זה שבמשך שלושים שנה הוא לא הקים ישיבה מזרחי אחת, שהוא עצמו יהיה מוכן לשלוח לשם את בניו? תשאלו אותו. שלושים שנה, ואין ישיבה מזרחית אחת. התשובה היא: דרעי מדכא את הספדים.

כי הרי הוא יטיף להם כמה האשכנזים רעים וגזענים, לעומת הספרדים, ולכן אסור להתקרב לאשכנזים. הוא יקים מוסדות רק למזרחיים, והם יגדלו עם רגשי נחיתות קשים, אבל יהיו אסירי תודה ואסירי שיעבוד למיטיבם דרעי. הוא והאליטה של ש"ס, ישלחו לאשכנזים. אבל הוא יתמרן את בחורי הישיבות הספרדים שיישארו על טהרת המזרחיות, ישניא את האשכנזים עליהם והם יחונכו בשטיפת מוח להיות צייתנים, עבדים של דרעי.

אז אני מזהיר את הספרדים: דרעי יעשה הכל כדי להפוך אתכם לקטנים, עלובים, עבדים ובעיקר צייתנים. אתם תישארו מזרחיים, ללא חינוך כללי, ללא חינוך ישיבתי שמתאים לכם, ורק דרעי והאליטה – הם ילכו לאשכנזים. הוא בז לכם בלבו. הוא אוהב רק אשכנזים ואת תרבות המערב. למה אתם לא שואלים אותו? כי אתם כבר במנטליות של עבדים? דרעי הצליח.

15 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלברטל.תפסיק לנבל את הפה

    מי אתה שתטיף מה טוב לנו.קנאי וגס רוח.שב בחור שלך ותטפל בגזענות שנוטפת מפיך הטמא..דואג האדומי!

    ספרדי גאה |
    הגב
  2. חחח עוד אשכנזי. שיגיד מה טוב לספרדים

    מי הוא אותו אשכנזי שמרגיש עוד פטרון על הספרים מי???שילך לסדר את כל הבלגאן שיש להם בתוך עצמם

    ישראלי |
    הגב
  3. לא יעזור !!

    גם ספרדי שהתחנך במוסדות האליטה האשכנזית יבוזו לו כי זה אתם !!מניסיון אישי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. סוף סוף הוא מדבר אמת ולעניין, הספרדים עבדים ונחיתים

    .

    אשר |
    הגב
  5. ווייי כמה טיפשות יכולה להיות בבן אדם אחד, כמה??? פשוט חיה מגעילה!

    צומי לדפוק

    מאיר |
    הגב
  6. דרעי אמר שבנה את הדמות של מרן כל השנים

    ואלי ישי הרס את אותה דמות ה"מרן" או אולי מאן דהוא אחר שפירסם את הקלטת שמרן מדבר נגדו ומוכיח בפשטות מדוע אין להחזירו לראשות המפלגה
    רק שאלה פשוטה איפה מחאת כל הרבנים שיצאו כנגד כל מי שאינו תומך ש"ס והעיז לומר איזו מילה שיש בה צד אפשרות ולו בדוחק כנגד המרן כמו הרב אמנון יצחק וחיים אמסאלם ובזמנו הרב כדורי ועוד..
    התשובה היא אריה דרעי ו"הרב" יוסי מזרחי הללו מתועדים שזילזלו בגסות ובפרהסיא במרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל אך תמיכתם במפלגת ה-ש'קר ה-ס'מוי הובילה לשתיקה מוחלטת מצד כל הרבנים הספרדים לא נשכח את שלושת חודשי הלינץ׳ שעשו לרב אמנון יצחק בלי בירור ובלי בי"ד על מילה אחת שאמר – כרגע מחכים לאותה מערכת השמצות כנגד מסרחי ודורעי

    נמי |
    הגב
  7. הלברטל כמס

    כמה בורות!עולם התורה הספרדי פורח וחלק מנכדיו לומדים שם
    הנחיתים הם האשכנזים שריב האוייצר שלהם מלא בספרות מזרחית החל בראשונים וכלה באחרונים וידועים דברי הרב מקוטנא שציפורנם של חכמי הספרדים (לפני 150 שנה , לא 600!!) עבה יותר מכריסם של חכמי אשכנז, הגעתם לארץ של הספרדים (מעליית הרמבן עד תלמידי הגרא) לאתריה של מרן השוע ופשוט האחד בא לגור וישפוט שפוט, אכן צריכה להיות הכרת הטוב לליטאים ולמידה מהתרבות אירגונית שלהם.לא מעבר.
    שים לב שהליטאים משמרים את תורת הגזע במוסדות בטענות של מנטליות שונה ושמירה על נוסח תפילה בעוד שכיום אין שום פער מנטלי אצל בני התורה ונוסח התפילה לא משמעותי בכל מקרה עבור רוב הספרדים הלומדים במסגרות אלו לכן אל תאשים את דרעי אלא את עצמך ודומיך

    משכיל |
    הגב
  8. כל מילה אמת..

    רק חמורים בוחרים בש"ס.. רבני ש"ס הם ערב רב גמור

    מכלוף הנגוף רשע מרושע |
    הגב
  9. חיי

    אמר הגזען וקשקש בזנבו לא סתם מחקו את הכתבה משבוע שעבר

    חיים |
    הגב
  10. כמה שנאה עצמית יש לך כלפי עצמך

    אדון דב אין לי מןשג מהיכן אתה ומה אתה, האם הינך מבני ברית או שמא לא כי בושה אין לך ואת"ל שכן כנראה שאף מוסד לפגועי ראש במצב שלך כבר איננו יכול לקבל אותך.
    יהיר שחצן וכו וכו אבל בעיקר ללא שום כלום מילא היית נראה טוב מילא היית מועיל לאחר שנינם לא בך וגם האיסטרה בלגינה אי אפשר לומר עליך כי אין מה שיעשה את הרעש טיעוניך חלולים ריקים.
    כמה עוד שנאה עצמית יש לך כלפי עצמך שאתה מנסה להוציא אותה כלפי אחרים, אם יש לך משפחה שיצאה ממך והם בקו הבריאות אני מרחם עליהם מכל הלב

    דני עמוס |
    הגב
  11. שטוטניק

    מבלי להכנס לעצם הטיעונים שלך שהם תת רמה. בדקת בכלל משהו לפני שאתה מדבר? אריה דרעי שלח את בניו ובנותיו למוסדות ספרדים. בתו למדה בבית מרגלית, וגם בניו לפחות בחלקם למדו אצל ספרדים. מה אתה מקשקש?

    תגיד לי דוב, |
    הגב