סקרים: עמיר פרץ מזנק – ברק מתרסק

מסקרים חדשים שהתפרסמו הערב במהדורות החדשות של ערוץ 12 וכאן 11, עולה כי  מפלגת הימין החדש בראשות שקד צפויה לגרוף 13 מנדטים, מפלגת העבודה מתחזקת אחרי צירוף אורלי לוי על חשבונו של ברק שמתרסק ואינו עובר את אחוז החסימה

מסקרים חדשים שהתפרסמו הערב במהדורות החדשות של ערוץ 12 וכאן 11, עולה כי  מפלגת הימין החדש בראשות שקד צפויה לגרוף 13 מנדטים.

מסקר חדשות 12, שבוצע לפני הודעתה של שקד, שחוזה כי אם שרת המשפטים לשעבר תעמוד בראש מפלגת הימין המאוחדת, כולל עוצמה יהודית, היא תזכה ל-13 מנדטים.

בסקר ערוץ 2 -המפלגה הגדולה היא הליכוד עם 30 מנדטים, אחריה כחול-לבן עם 29 בלבד, המשותפת,  עם 11 מנדטים. ישראל ביתנו ממשיכה לשמור על כוחה עם 9 מנדטים, ומותירה מאחור את יהדות התורה (8) וש"ס (7), כאשר את הרשימה סוגרות העבודה-גשר עם 7 מנדטים.

גוש הימין זוכה ל-56 מנדטים לעומת 55 לגוש השמאל+ערבים, כאשר ישראל ביתנו ממשיכה להוות את לשון המאזניים עם 9 מנדטים, כאמור.

<בסקר כאן חדשות עולה כי 11, מפלגת העבודה, שעולה ל-8 מנדטים, בעוד שמפלגת ישראל דמוקרטית לא עוברת את אחוז החסימה. מהסקר עולה כי הליכוד וכחול-לבן נמצאות, כל אחת מהן, עם 30 מנדטים והן המפלגות הגדולות ביותר. ישראל ביתנו, זוכה ל-10 מנדטים, בדומה לרשימה המשותפת, יהדות התורה ומפלגת הימין החדש עם 8 מנדטים לכל אחת מהן, ואחריהן ש"ס (7), מרצ (5) ואיחוד מפלגות הימין (4). מפלגתו של ברק, כאמור, לא עוברת את אחוז החסימה, כמו גם מפלגת זהות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *