סקרי הבוקר: כחול לבן בראש

על פי הסקר שנערך על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, עבור מעריב מפלגת "כחול לבן" בראשות גנץ, לפיד, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי, זוכה ב־35 מנדטים, בסקר ידיעות הוא מקבל 36, אבל גוש השמאל עדיין קטן

על פי הסקר שנערך על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, עבור מעריב מפלגת "כחול לבן" בראשות גנץ, לפיד, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי, זוכה ב־35 מנדטים והופכת למפלגה הגדולה בישראל. מפלגת הליכוד בראשות נתניהו נחלשת ומקבלת בסקר 29 מנדטים בלבד.

 

מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד – 8 מנדטים, הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית זוכה ב־6 מנדטים.

יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן 7 מנדטים, ש”ס בראשות אריה דרעי 5 מנדטים, ואילו כולנו בראשות משה כחלון וישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עוברות בקושי את אחוז החסימה, עם 4 מנדטים כל אחת.

סקר של ׳ידיעות׳ ע״י מינה צמח ומנו גבע – ׳כחול לבן׳ מובילה בראש עם 36, אחריה ׳הליכוד׳ עם 30. ׳העבודה׳ 8. יהדוה״ת 6. ׳הימין החדש׳ 6. ערבים 6. תע״ל 6. ש״ס 5. ׳איחוד הלאומי – הבית היהודי׳ 5. ׳ישראל ביתנו׳ 4. ׳כולנו׳ 4 ומרצ 4.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מחודש ניסן באם החללית הישראלית תנחת על הירח אז חסידי סאטמאר [פלג הארונים] והקנאים הקדושים והחביבים שיחיו לעד, יחרימו כל חודש את קידוש לבנה. כי מז' ניסן יהיה שם חללית שנוצרה בארץ ישראל "כחול לבן" רח"ל, וכמובן דגל מדינת ישראל - המסריחה מצואה, אז לירח יהיה דין של שטח כבוש ע"י הציונים - הרוצחי נשמות יהודים חרדים, היינו הם: העמלקים הכופרים בד' ית' ובתורתו ח"ו, כמו כיבוש הכותל המערבי.

    מחודש ניסן באם החללית הישראלית תנחת על הירח אז חסידי סאטמאר [פלג הארונים] והקנאים הקדושים והחביבים שיחיו לעד, יחרימו כל חודש את קידוש לבנה. כי מז' ניסן יהיה שם חללית שנוצרה בארץ ישראל "כחול לבן" רח"ל, וכמובן דגל מדינת ישראל – המסריחה מצואה, אז לירח יהיה דין של שטח כבוש ע"י הציונים
    – הרוצחי נשמות יהודים חרדים, היינו הם: העמלקים הכופרים בד' ית' ובתורתו ח"ו, כמו כיבוש הכותל המערבי.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב