סקר: גדעון סער ממשיך לזנק

מסקר "מעריב", שנערך 48 שעות לאחר הודעת סער כי יקים מפלגה כדי להחליף את נתניהו בראשות הממשלה עולה באם כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וח"כ יפעת שאשא ביטון יצטרפו לרשימה בראשות סער, היא תקבל 21 מנדטים

מסקר "מעריב", שנערך 48 שעות לאחר הודעת סער כי יקים מפלגה כדי להחליף את נתניהו בראשות הממשלה עולה באם כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וח"כ יפעת שאשא ביטון יצטרפו לרשימה בראשות סער, היא תקבל 21 מנדטים.

על פי הסקר, שנערך על ידי מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס, הליכוד בראשות נתניהו עדיין מובילה עם 27 מנדטים. המפלגות שנפעות מכניסת סער הם: ימינה, בראשות נפתלי בנט, שצונחת ל־15 מנדטים. יש עתיד־תל"ם, בראשות יאיר לפיד ומשה יעלון, יורדת ל־11 מנדטים – פחות מהרשימה המשותפת, שמקבלת בתרחיש זה 12 מנדטים.

סער שואב מנדטים מכחול לבן שמקבלת 6 מנדטים בלבד,ש"ס – 9 מנדטים, יהדות התורה – 7, מרצ – 5. העבודה (1.0%), עוצמה יהודית (0.7%), גשר (0.7%) והבית היהודי (0.6%) – אינן עוברות את אחוז החסימה.

סער יכול להקים גוש חוסם לנתניהו, שימנה 60 מנדטים: עם ימינה, יש עתיד־תל"ם, ישראל ביתנו וכחול לבן. צירוף של אחת משתי המפלגות החרדיות ייתן לסער את ראשות הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *