סקר מפתיע: עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה

סקר שנערך עבור חדשות 13 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום למפלגת כחול לבן יתרון של שלושה מנדטים על הליכוד, והיא עומדת על 34 מנדטים לעומת 31 למפלגתו של ראש הממשלה נתניהו, ימינה מקבלת 7 ועוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה – כל סקרי הטלוויזיה?

סקר שנערך עבור חדשות 13 מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום למפלגת כחול לבן יתרון של שלושה מנדטים על הליכוד, והיא עומדת על 34 מנדטים לעומת 31 למפלגתו של ראש הממשלה נתניהו. הרשימה המשותפת – 14, העבודה-גשר-מרצ – 9, יהדות התורה – 7, ימינה – 7, ש"ס – 6 וההפתעה הגדולה היא עוצמה יהודית שעוברת את אחוז החסימה – 4 מנדטים.

בסקר חדשות 12 עולה כי כחול לבן מקבלת בראשות בני גנץ 34,  הליכוד בראשות בנימין נתניהו 32, הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה 13, ימינה בראשות נפתלי בנט עם הרב רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' מזנקת ל- 10, ש"ס בראשות אריה דרעי 8 האיחוד של העבודה – גשר-מרצ בראשות עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ לא סיפק את הסחורה והם מקבלים 8. המפלגה שתכריע את הבחירות ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן ממשיכה להתייצב על -8, ואילו יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן .7

עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא ועברת את אחוז החסימה 2.1%

בחלוקה לגושים:
ימין 42
חרדים 15
מרכז שמאל 42
ערבים 13
ישראל ביתנו 8

הנסקרים נשאלו מבין האישים הבאים, מי לדעתך הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה?
בנימין נתניהו 40%
בני גנץ 38%
אף אחד מהם 16%
לא יודע 6%

האם לדעתך הכנסת צריכה או לא צריכה לדון בהסרת החסינות לנתניהו עוד לפני הבחירות?
צריכה 51%
לא צריכה 33%

בסקר שנערך עבור חדשות כאן עולה כי כחול לבן מתחזקת, הליכוד נחלשת, ובני גנץ עוקף את ראש הממשלה
בסקר שהוצג בחדשות הערב כאן כחול לבן מקבלת – 36 מנדטים,  הליכוד – 31 מנדטים,  הרשימה המשותפת – 13 . העבודה–גשר–מרצ – 9 ש"ס – 9 יהדות התורה – 8  ימינה אחרי האיחוד לא מצליחה להתרומם  ומקבלת – 7 , ישראל ביתנו  נחלשת על פי כאן ומקבלת – 7, על פי כאן,  עוצמה יהודית – לא עוברת את אחוז החסימה (2.2%)

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *