סקר: נתניהו יהיה חייב לחלוק רוטציה עם בנט

גוש הימין נחלש, 2 מפלגות בשמאל נמצאות על גבול החסימה

מקר חדשות 12 עולה כי ראש הממשלה מתקשה להרכיב את הממשלה וייאלץ לחלוק רוטציה עם נפתלי בנט בתפקיד. הליכוד מאבד מנדט, ויורד ל-28, לפיד מתחזק במנדט – ועולה ל-18. סער ממשיך להיחלש, סמוטריץ מתחזק, מרצ וכחול לבן על גבול החסימה. רעמ נמחקת. הימין + ימינה עדיין 59.

עמית סגל כתב בטוויטר: לפיד מתקרב לנתניהו בשאלת ההעדפה, כמעט כפול מסער. גם במנדטים וגם בהתאמה – זה נתניהו מול לפיד. אבל העובדה שבנט שחקן ציר נותנת לו קלף חזק יותר מלפיד במומ שאחרי הבחירות, גם עם 7 מנדטים פחות

לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות נתניהו הייתה זוכה ב-28 מנדטים – יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים – התחזקות של מנדט בהשוואה לסקר האחרון שערכנו. תקווה חדשה של גדעון סער ממשיכה להיחלש ומקבלת בסקר רק 13 מנדטים – היחלשות במנדט נוסף. ימינה בראשות נפתלי בנט עם 11 מנדטים – בדומה לסקר האחרון.

הרשימה המשותפת (חד"ש, תע"ל ובל"ד) בראשות איימן עודה עם 9 מנדטים, ש"ס בהנהגת אריה דרעי עם 8 מנדטים ויהדות התורה כשמשה גפני בראש עם 7, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן אף היא עם 7 מנדטים, העבודה בראשות מרב מיכאלי עם 6 מנדטים, מפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר נכנסת לכנסת עם 5 מנדטים – וגם כחול לבן של גנץ ומרצ של ניצן הורוביץ עוברות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים כל אחת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *