סקר: 'עוצמה' יהודית קרובה לאחוז החסימה

על פי נתוני הסקר, עוצמה יהודית בראשות בן גביר ומרזל מקבלת 2.8 שהם 3 מנדטים. מי שמתחילה להתכווץ היא מפלגת הימין המאוחד בראשות שקד שיורדת ל-11

על פי סקר של רשת ב' מפלגת עוצמה יהודית מתקרבת לאחוז החסימה. על פי נתוני הסקר, עוצמה יהודית בראשות בן גביר ומרזל מקבלת 2.8 שהם 3 מנדטים. מי שמתחילה להתכווץ היא מפלגת הימין המאוחד בראשות שקד שיורדת ל-11. גורמים בימין מסבירים כי נתניהו עוד לא התחיל בשתיית המנדטים, ולכן המפלגה של שקד עוד עלולה לרדת מתחת ל-8 מנדטים.

השר לשעבר נפתלי בנט, מבכירי רשימת הימין המאוחד, נהזהיר מהצבעה למפלגות קטנות שלא עוברות את אחוז החסימה.

בנט התייחס למפלגת עוצמה יהודית שהחליטה לא להצטרף לימין המאוחד ואמר כי "הוצע ל'עוצמה' להיכנס עם שני מקומות ריאלים והם בחרו להמשיך לקטר ולהתלונן במקום להצטרף."זה מאחורינו ואסור לבזבז קולות, אנחנו כפסע מהקמת ממשלת שמאל. חייבים להצביע למפלגה היחידה מימין לליכוד. אין לנו את הלוקסוס לעשות 'דווקא' במצב הנוכחי", אמר בנט בראיון לרדיו 'קול ברמה'.

לדבריו, "ישראל ביתנו" עלולה לתמוך במועמדי השמאל לפיד וגנץ. "הליכוד עצמו הודיע שפניו לממשלה עם גנץ ולפיד. חד משמעית ליברמן הוא שמאל. הוא אומר שהוא ימנע הקמת ממשלה ימנית. אין לי בעיה אישית נגדו אבל הוא אומר שימנע הקמת ממשלת ימין".

על אפשרות להצטרף לממשלת אחדות אמר בנט כי "אנחנו חייבים לפעול כדי למנוע ממשלת אחדות. נצטרך לראות אם נצליח להשפיע יותר מבפנים או מבחוץ אם תקום ממשלה כזאת – בסוף הגוש קובע.

על האיחוד בין מפלגות הימין אמר בנט "אני שמח מאוד. שמנו יעד של אחדות והצלחנו לאחד הרבה מפלגות למפלגה אחת גדולה שזה הימין המאוחד בראשות איילת שקד ויש פה מגוון דעות אבל זה ימין אמיתי שתקיף נגד האויב ובעד כלכלה חדשה. אני מצר שמפלגות קטנות לא השכילו להצטרף אלינו והן לא יעברו את אחוז החסימה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *