"סרטון הקברים" של הליכוד ממשיך לעורר סערה: "שפל של השכול"

הורים שכולים תקפו הבוקר את "סרטון הקברים שפרסם אמש "הליכוד TV": "הגיעו לתת רמה. זה כבר עובר כל גבול"

"סרטון הקברים" שפרסם אתמול "הליכוד TV" ממשיך לעורר סערה. בראיון לרשת ב' תקף הבוקר דוד איינהורן, ששכל את בנו יונתן במלחמת לבנון השנייה, את החלטת הליכוד לפרסם את תשדיר התעמולה. הסערה פרצה מיד לאחר שבדף הפייסבוק של הליכוד פורסם סרטון המכיל רקע של בית עלמין צבאי.

כזכור, הליכוד שידר אמש סרטון תעמולה שצולם על רקע קברי חיילים בהר הרצל. ראש הממשלה נתניהו הורה להסיר את הסרטון, ומלשכתו נמסר כי הוא מבקש לנקוט צעדים שהדבר לא יקרה שוב.

אבל זה לא עזר להורים השכולים שנזעקו.

לדברי איינהורן: "לצערי הרב הפוליטיקאים מכירים פתאום את בתי העלמין הצבאיים. במשך שנים לא ראינו אותם, כף רגלם לא דרכה באזכרות, מעטים הם הפוליטיקאים שמגיעים לאזכרות אפשר לספור אותם ממש על כף יד אחת. נוצר מצב שבו אנחנו עומדים ומתחננים לאישי הציבור האלה לבוא ולהשתתף יחד עמנו, להקדיש 40 דקות בשנה. לא ראיתי את רה"מ רץ לאזכרות של מלחמת לבנון השנייה בשנים האחרונות למעט האזכרה הממלכתית פעם אחת".

בנוגע להחלטה של הליכוד להשעות את האחראים לסרטון אמר האב השכול: "מה זה להשעות? אם הליכוד היא מפלגה אחראית, זה לא להשעות, זה לסלק, להוקיע, להציג מי האנשים שעשו את הנבזות הזאת ופשוט מאוד לא לעבוד איתם. כי יש פה שפל וזילות בנושא של שכול. זה כבר כמה שיש את השפל הזה והזילות של השכול הוא לא דבר חדש אבל להגיע לתת רמה כזאת זה כבר עובר את הגבולות".

בליכוד, כזכור, התנצלו מיד לאחר פרסום הסרטון. בהודעה מטעם המפלגה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו דווח על המקרה והנחה מייד למחוק את השידור הערב של הליכוד טי.וי, לתחקר את האירוע שאותו הגדיר כתקלה מצערת, ולנקוט צעדים כדי שהדבר לא יחזור על עצמו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *